۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷
کد خبر: ۶۲۵۳۶۳

شاگرد‌ امام خمینی درگذشت

شاگرد‌ امام خمینی درگذشت
حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ علی‌اصغر قاضی‌زاده رئیس مدرسه حاج محمد ابراهیم اراک درگذشت.

به‌گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام‌‌ والمسلمین حاج شیخ علی‌اصغر قاضی‌زاده، رئیس مدرسه حاج محمد ابراهیم اراک به رحمت ایزدی پیوست، ایشان از شاگردان امام خمینی(ره)، آیت‌الله بروجردی(ره) و آیت‌الله اراکی(ره) و از یاران دیرین انقلاب اسلامی استان مرکزی بودند.

وی متولد سال 1310 هجری شمسی در شهر قم بود که در سال 1354 به اراک هجرت کرد و با سکونت در این شهر، فعالیت انقلابی خود را برای تحقق اهداف امام خمینی (ره) دنبال کرد و مدیریت حوزه علمیه حاج محمد ابراهیم استان مرکزی را به عهده داشت.

در پی‌عروج ملکوتی حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ علی‌اصغر قاضی‌زاده، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در پیامی این ضایعه بزرگ را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است: حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ علی‌اصغر قاضی‌زاده عمر پربرکت خود را صرف تحصیل علوم و معارف اسلامی و تبلیغ و تربیت شاگردان با فضیلت و خدمت به اهل بیت‌(ع) و مردم متدین، طلاب و روحانیون کرد و این شخصیت بزرگ از طرفداران و علاقمندان به امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در این پیام، درگذشت حجت‌الاسلام قاضی‌زاده را به عموم مردم شریف استان مرکزی، طلاب، فضلا و اساتید محترم و بیت شریف آن مرحوم به ویژه فرزند فاضل ایشان حجت‌الاسلام و المسلمین حاج شیخ محمد قاضی‌زاده تسلیت عرض کرده، و از خداوند متعال برای آن فقید سعید رحمت واسعه الهی و حشر با ائمه اطهار (ع) و برای بازماندگان صبر، اجر و حسن توفیق مسئلت کرده‌است.

مراسم تشییع حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ قاضی‌زاده، پنجشنبه 9 آبان‌ماه ساعت 9 صبح از مقابل حوزه علمیه حاج محمد ابراهیم اراک و عصر همان روز ساعت 14 از مسجد امام حسن عسگری (ع) به سمت حرم مطهر حضرت معصومه (ع) برگزار می‌شود./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵
خدا رحمتشون کنه
2
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶
انا لله و انا الیه راجعون
2
0