۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۸
کد خبر: ۶۲۵۴۲۸
فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا:

شکست آمریکا و عربستان از مردم بی دفاع یمن حقارتی بزرگ است + فیلم

شکست آمریکا و عربستان از مردم بی دفاع یمن حقارتی بزرگ است + فیلم
سردار حسن زاده شکست آمریکا و عربستان را در برابر مردم بی دفاع یمن حقارتی بزرگ دانست و جریان قدرتمند مقاومت را تنها دلیل بر شکست استکبار در منطقه بیان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران، امروز در همایش تجلیل از خادمین راهیان نور که در محل سالن شهید جنگرودی سپاه برگزار شد، گفت: فرهنگ دفاع مقدس برگرفته از فرهنگ عاشورا است که ریشه در اعتقادات ما دارد.

وی با اشاره به اینکه داعش را آمریکا بوجود آورد و امروز به سبب تاثیر فرهنگ مقاومت به ناچار سرکرده این گروهک تروریستی را هلاک می کند، ادامه داد: فرهنگ مقاومت بسیار محکم‌تر و مستحکم‌تر از قانون است.

سردار حسن‌زاده با بیان اینکه امروز مقاومت و ایستادگی به فرهنگ تبدیل شده است، ابراز کرد: به واسطه همین فرهنگ جنگ های نیابتی که مستکبران در منطقه ایجاد می کنند محکوم به شکست می شوند و به نفع اسلام به اتمام می رسد؛ امروز استکبار جهانی با قدرت و چالشی به عنوان مقاومت روبرو است.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران با اشاره به اینکه آمریکا با همه تجهیزات پیشرفته نتوانست در منطقه قدرتمند شود، گفت: یک کارشناس آمریکایی پس از ساقط شدن پهپاد آمریکایی چنین اظهار نظر می کند، آمریکا با همه تجهیزات پیشرفته نظامی که در اختیار سعودی ها قرار داده در برابر امکانات محدود یمنی ها بی اثر بوده است.

وی دفاع مقدس را به گنجی با ارزش تشبیه کرد و ادامه داد: امروز مردم یمن با الگوگیری از دوران دفاع مقدس به امید پیروزی در برابر تهاجم نابرابر دشمن مقاومت می کنند.

سردار حسن‌زاده 40 سال اول انقلاب را سراسر رشد و پویایی بیان کرد و اظهار داشت: در طول این مدت با همه تهدیدات، توطئه ها و تحریم ها ما توفیقات فراوانی کسب کردیم و در گام دوم انقلاب که حرکت برپایه مقاومت است به طور قطع دستاوردهای فراوانی کسب خواهیم کرد.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران اردوهای راهیان نور را یکی از بزرگ‌ترین و اثرگذارترین فعالیت های فرهنگی و انقلابی برشمرد و بیان داشت: رهبر معظم انقلاب راهیان نور را یک فناوری می دانند که باید در عین مستمر بودن خلاقیت و نوآوری داشته باشد./813/پ202/ب1

تعداد بازدید : 3
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات