۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۶۲۵۵۲۷
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده:

اجرای طرح گفت ‌و گوی ملی خانواده، همگرایی اعضای خانواده را در پی دارد

اجرای طرح  گفت ‌و گوی ملی خانواده، همگرایی اعضای خانواده را در پی دارد
ابتکار به اجرای طرح گفت ‌و گوی ملی خانواده اشاره کرد و گفت: این طرح انسجام و همگرایی خانواده را در پی دارد و سبب تحکیم بنیان خانواده می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، مصومه ابتکار، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، بعداز ظهر امروز در جمع سازمان‌های مردم‌ نهاد در خرم آباد، گفت: در طرح اشتغال زایی ویژه بانوان، زنان سرپرست خانواری که امکان آموزش، یادگیری، توان‌افزایی و بهره‌ مندی از تحصیلات را برای کار آفرینی دارند، زنان معلول و یا سالم می‌توانند از این طرح‌ها استفاده کنند.

وی با اشاره به فعالیت سازمان‌های مردم‌ نهاد در کنار سازمان بهزیستی در زمینه اجرای برنامه‌های مرتبط با زنان توان ‌یاب و زنان معلول خاطرنشان کرد: فعالیت سازمان های مردم نهاد در اشتغال زایی، تحکیم بخشی بنیان خانواده و کاهش آسیب های اجتماعی مؤثر است.  

وام ازدواج بدون نوبت به جوانان ارائه می شود

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در بخش دیگری از سخنان خویش به اجرای طرح وام ازدواج بدون نوبت برای جوانان اشاره کرد و گفت: دولت به فکر نسل جوان بوده و همواره طرح های مناسبی برای مسکن جوانان دارد.

وی با تأکید بر ضرورت توجه ویزه به اشتغال جوانان که کلید حل مشکلات است، اظهار داشت: توجه به قشر جوان لازمه رفع مشکلات و کاهش آسیب های اجتماعی است.

ابتکار با اشاره به اجرای طرح  گفت ‌و گوی ملی خانواده، عنوان داشت: این طرح انسجام، هم‌گرایی و مشارکت بیشتر اعضای خانواده در پی دارد و امری مهم در تحکیم بنیان خانواده است.

وی اظهار داشت: اشتغال زایی و رفع مشکلات جوانان عاملی مهم در حفظ بنیان خانواده و تقویت همدلی و هم افزایی بین اعضای خانواده بوده و این امر در ارتقای سلامت روحی و روانی جامعه و کاهش آسیب ها مؤثر است./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
بی پروا
Iran, Islamic Republic of
۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۵
عه
===خانم روسریشو عوض کرد
وای چه حرف گوش کن
1
0
بی پروا
Iran, Islamic Republic of
۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹
خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااا چرا صفحه این خبرگزاری دیر عوض میشه ما نیش این زنکه ===را نبینیم
1
0