۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸
کد خبر: ۶۲۵۷۴۱
در راستای فراگیری آموزش‌های منبری؛

طرح جرعه نور در مدرسه سفیران بقیه الله اندیمشک راه اندازی شد

طرح جرعه نور در مدرسه سفیران بقیه الله اندیمشک راه اندازی شد
حجت الاسلام آذرافروز از راه اندازی طرح جرعه نور در مدرسه سفیران بقیه الله اندیمشک با محوریت فراگیری آموزش‌های منبری خبر داد.
حجت الاسلام حسن آذرافروز، مدیر مدرسه سفیران بقیه الله اندیمشک، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از برگزاری جلسه با طلاب شرکت کننده در طرح معراج خبر داد و گفت: در این جلسه نکاتی پیرامون چگونگی برخورد با دانش آموزان و شبهات اعتقادی مطرح شده در مدارس بیان شد.

مدیر مدرسه سفیران بقیه الله اندیمشک بیان داشت: بنا داریم تا هفته آینده نشستی با امام جمعه شهرستان برگزار و گزارشی از روند حضور طلاب در مدارس آموزش و پروش شهرستان و وضعیت فرهنگی مدارس ارائه کنیم.

حجت الاسلام آذرافروز با اشاره به اینکه سطح فرهنگی مدارس شهرستان متفاوت است، افزود: نتیجه حضور طلاب در میان دانش آموزان افزون بر برقراری ارتباط، شاهد خواهیم بود که دانش آموزان سفره دلشان را به سوی روحانیت باز می‌کنند و ما نیز بدون پرده نکات مطرح شده دانش آموزان را به مسؤولان شهرستانی منتقل می‌کنیم.

وی ادامه داد: امیدواریم با تصمیمات اتخاذ شده فضای آرامی در مدارس تشکیل شود تا مسائل تربیتی و رشد آموزشی را شاهد باشند.

مدیر مدرسه سفیران بقیه الله اندیمشک با اشاره به راه اندازی طرح جرعه نور گفت: در این طرح طلاب پایه ۳ به بالا با توجه به فراگیری آموزش‌های منبری و پاسخگویی به احکام و کلاس داری در طول سال، هفته‌ای دو جلسه آن هم در حد ده دقیقه به سخنرانی می‌پردازند تا نقاط قوت و ضعف شان مکشوف شود./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات