۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵
کد خبر: ۶۲۵۷۶۰
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

استکبار ستیزی و مقاومت، سرآغاز افول و فروپاشی استکبار جهانی است

استکبار ستیزی و مقاومت، سرآغاز افول و فروپاشی استکبار جهانی است
حجت الاسلام مشایخ، استکبار ستیزی و مقاومت را سرآغاز افول و فروپاشی استکبار جهانی دانست و گفت: نظام اسلامی پرچم دار گفتمان استکبار ستیزی در جهان است.
حجت الاسلام محمود مشایخ، عضو شورای حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به فرا رسیدن سیزدهم آبان ماه، استکبار ستیزی را جزء فرهنگ اصیل و انقلابی ملت ایران دانست و گفت: در سایه پرچم داری ملت ایران، این فرهنگ انقلابی به یک گفتمان غالب در جهان تبدیل شده است.
 
وی، استکبار ستیزی و مقاومت را سرآغاز افول و فروپاشی استکبار جهانی دانست و افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران چهار دهه است پرچم دار گفتمان استکبار ستیزی در جهان است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که فرهنگ استکبار ستیزی تنها راه شکست توطئه‌های دشمنان در برابر نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: اگر امروز ایران اسلامی در اوج عزت و اقتدار منطقه‌ای و جهانی قرار دارد به دلیل پررنگ بودن فرهنگ استکبار ستیزی در این کشور است.
 
حجت الاسلام مشایخ با اشاره به این که در ۱۳ آبان ماه چهار مناسبت به هم پیوسته تبعید امام راحل به ترکیه، کشتار دانش آموزان، تسخیر لانه جاسوسی و روز مبارزه با استکبار جهانی در کنار یکدیگر قرار گرفتند، خاطرنشان کرد: این راهپیمایی تنها به دانش آموزان منحصر نیست و همه باید در آن شرکت کنند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که سیزدهم آبان ماه تجلی وحدت و همبستگی ملت بزرگ ایران در برابر نظام سلطه دانست و تصریح کرد: تقویت فرهنگ ظلم ستیزی بهترین راه شکست توطئه‌های دشمنان است.
 
عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که در سایه مبارزه با استکبار، افول موریانه وار آمریکای جنایت کار را شاهد هستیم، خاطرنشان کرد: فرهنگ مبارزه با نظام‌های سلطه گر با پرچم داری ملت ایران به یک فرهنگ جهانی تبدیل شده است.
 
حجت الاسلام مشایخ با بیان این که در سایه استکبار ستیزی ملت ایران امروز شاهد افول سیاسی آمریکای جنایت کار در جهان هستیم، بیان داشت: انقلاب اسلامی و خط ضد استکباری ملت ایران، همه معادلات انظام استکبار را در جهان به بن بست کشاند.
 
عضو شورای حوزه علمیه مازندران، سیزدهم آبان ماه را روز مرگ استکبار، طاغوت و زورگویان جهان دانست و خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران با حضور خود در راهپیمایی با شکوه سیزدهم آبان ماه لرزه بر اندام امپریالیسم جهانی خواهند انداخت./950/ت303/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات