۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶
کد خبر: ۶۲۵۸۸۱
سرپرست حوزه علمیه لرستان:

۱۳ آبان تجلی شکل گیری انقلابی دوم است

۱۳ آبان تجلی شکل گیری انقلابی دوم است
سرپرست حوزه علمیه لرستان با گرامیداشت روز تاریخی ۱۳ آبان، گفت: به فرموده امام راحل این روز تجلی شکل گیری انقلابی دوم به دست دانش آموزان است.

حجت الاسلام سیدمحمد باقر موسوی، سرپرست حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به شهادت دانش آموزان در 13 آبان 57 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا از سوی دانش آموزان و دانشجویان در 13 آبان سال 58 بیان داشت: 13 آبان ماه تجلی شکل گیری انقلابی دوم بود.

وی پیام حضور در راهپیمایی 13 آبان را فریاد روحیه استکبار ستیزی خواند و گفت: ملت ایران اسلامی امروز به صحنه می آیند و باری دیگر روحیه استکبار ستیزی خود را فریاد می زنند.

سرپرست حوزه علمیه لرستان ادامه داد: حضور با بصیرت دانش آموزان و دانشجویان در راهپیمایی 13 آبان ماه تجلی روحیه بیداری و استکبارستیزی و به زانو درآوردن استکبار است.  

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران اسلامی امروز با حضور پرشور و شعور خود در راهپیمایی 13 آبان، خشم و انزجار خویش را از استکبار بار دیگر فریاد زده و به نمایش می گذارند.

حجت الاسلام موسوی اظهار داشت: حضور بیدار و با بصریت ملت ایران اسلامی در صحنه های مختلف نظام جمهوری اسلامی خار چشم دشمن بوده و این حضور خنثی کننده توطئه های دشمنان است./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات