۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۶۲۵۸۸۸
همزمان با سراسر کشور؛

شعار «مرگ بر آمریکا» به مناسبت ۱۳ آبان در تهران طنین انداز شد

شعار «مرگ بر آمریکا» به مناسبت ۱۳ آبان در تهران طنین انداز شد
راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی صبح امروز با حضور گسترده اقشار مختلف مردم، طلاب، دانشجویان و دانش آموزان در تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، راهپیمایی یوم الله 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی صبح امروز با حضور گسترده اقشار مختلف مردم، طلاب، دانشجویان و دانش آموزان در تهران برگزار شد.

براساس این گزارش، شرکت کنندگان در مراسم راهپیمایی یوم الله 13 آبان ماه بار دیگر نفرت و انزجار خود را از مستکبران جهان و در راس آن شیطان بزرگ آمریکا اعلان کردند.

گفتنی است شرکت کنندگان در راهپیمایی روز 13 آبان با در دست داشتن عروسک های سران استکبار پرچم اسرائیل را به آتش کشیده و با خشم شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند.

یادآور می شود سخنران ویژه مراسم یوم الله 13 آبان امیر سرلشکر موسوی در تهران با اشاره به کارنامه سیاه آمریکا، گفت: کارنامه آمریکا پر از جنایت، تباهی و ظلم است.

وی افزود: ایران نشان داد که با مقاومت می تواند در برابر مستکبران و متفرعنان عالم ایستادگی کند و پیروز شود؛ ملت ایران تسلیم را تنها مختص خداوند می دانند و اعتقاد دارند که نباید در برابر استکبار و ظالمان سر تعظیم فرود آورد./ 813/پ203/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات