۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۶۲۵۹۴۴
امام جمعه هویزه:

۱۳ آبان تبلور عملی اصل تبری از دشمنان است

۱۳ آبان تبلور عملی اصل تبری از دشمنان است
حجت الاسلام حمزه نژاد گفت: ۱۳ آبان تبیین کننده یکی از ارکان نظام اسلامی به عنوان تبری از استکبار و دشمنان نظام اسلامی است.
حجت الاسلام ناصر حمزه نژاد، امام جمعه هویزه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اهمیت ۱۳ آبان در تقویم انقلاب اسلامی اظهار داشت: ۱۳ آبان تبیین کننده یکی از ارکان نظام اسلامی به عنوان تبری از استکبار و دشمنان نظام اسلامی است.

امام جمعه هویزه با بیان اینکه از اصول اعتقادات دین اسلام و مذهب تشیع تبری از دشمن است، خاطرنشان کرد: تبلور چنین تبری در عمل روز ۱۳ آبان با حضور اقشار مختلف به ویژه تحصیل کردگان از قبیل دانش آموزان، دانشجویان، طلاب و اساتید به وقوع می‌پیوندد.

رییس شورای فرهنگ عمومی هویزه ادامه داد: صف‌های به هم فشرده مردم، اعلام انزجار از استکبار جهانی و ایستادگی در برابر زیاده خواهی‌های مستکبران به استکبار می‌گوید که جایی در آرمان‌های نظام اسلامی نخواهد داشت.

حجت الاسلام حمزه نژاد اضافه کرد: قطعا خون شهدا و همه کسانی که در برابر زیاده خواهی استکبار ایستادگی کردند سبب شد تا اصل تبری عملی از استکبار تبلور واقعی یابد و به منصه ظهور برسد و در عین حال به خواری و خفت مستکبران منجر شد.

وی با اشاره به خواهش‌ها و التماس‌های استکبار برای مذاکره با نظام اسلامی تصریح کرد: عظمت و شوکت نظام اسلامی ابا از آن دارد تا زمانی که خوی استکبار در دشمنان و مستکبران هست، بنا بر اصول مقدس شرع و انقلاب اسلامی از مذاکره صرف نظر کند.

امام جمعه هویزه در رابطه با حضور دانش آموزان و دانشجویان در مراسم یوم الله ۱۳ آبان تصریح کرد: خلق کننده حماسه ایستادگی و مقابله با استکبار در زمان کنونی همان آینده سازان جمهوری اسلامی هستند که استکبارستیزی را از پشت میز‌های مدرسه به رخ مدرسه می‌کشانند./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات