۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۶۲۵۹۶۱
جانشین فرمانده سپاه قم در گفت وگو با رسا:

آمریکا جایی در میان ملت ایران ندارد

آمریکا جایی در میان ملت ایران ندارد
سرهنگ بیطرفان با اشاره به پیام حضور حماسی مردم در راهپیمایی 13 آبان برای توطئه گران داخلی و خارجی، گفت: همه باید بدانند که آمریکا هیچ جایی در میان ملت ایران نخواهد داشت.

سرهنگ احمد بیطرفان جانشین فرمانده سپاه قم در حاشیه راهپیمایی یوم الله 13 آبان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به پیام راهپیمایی یوم الله 13 آبان به دشمنان جمهوری اسلامی گفت: این حضور حماسی مردم نشانه ضد استکبار بودن ملت ایران است.

وی ادامه داد: امروز مردم به تبعیت از رهبر معظم انقلاب مسیر استکبار ستیزی را در پیش گرفته و در میادین مختلف حاضر می شوند.

سرهنگ بیطرفان تأکید کرد: مشاهده می کنید که امروز روز تعطیل هم نیست، اما همه مردم کار خود را تعطیل کرده و برای حضور در این راهپیمایی دشمن شکن خود را به محل تجمع رسانده اند.

جانشین فرمانده سپاه قم خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیتی که این راهپیمایی دارد امروز همه اقشار و اصناف قم اعم از حوزه های علمیه، دانشجویان، دانش آموزان و عموم مردم برای اعلام انزجار از استکبار در راهپیمایی 13 آبان حاضر شده اند.

وی با اشاره به پیام حضور حماسی مردم در راهپیمایی 13 آبان برای توطئه گران داخلی و خارجی تصریح کرد: همه باید بدانند که آمریکا هیچ جایی در میان ملت ایران نخواهد داشت./841/

حسین ثالث موید
ارسال نظرات