۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶
کد خبر: ۶۲۶۰۴۱
حضور ‌کم‌نظیر مردم در یوم‌الله ۱۳ آبان

پاسخ دندان‌شکن ملت ایران ‌به استکبار جهانی‌

پاسخ دندان‌شکن ملت ایران ‌به استکبار جهانی‌
در این مراسم دانشجویان و دانش‌آموزان بار دیگر انزجار و نفرت خود از مستکبران عالم را به رخ شیطان بزرگ کشیدند.

به گزارش خبرگزاري رسا، اقشار مختلف مردم، دانشجویان و دانش آموزان ایران اسلامی صبح امروز (یکشنبه ۱۳ آبان ۹۸) با حضور گسترده در راهپیمایی روز ملـی مبـارزه با اسـتکبار یک بار دیگر انزجار و نفرت خود را از مستکبران جهان و شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار نشان خواهند داد.

گزارش کامل از راهپیمایی ۱۳ آبان ۱۳۹۸ روز ملی مبارزه با استکبار به شرح زیر است:

آغاز راهپیمایی در تهران و سراسر کشور

با وجود آنکه آغاز رسمی مراسم از ساعت ۹:۳۰ صبح اعلام شده بود، اما انبوه جمعیت ساعتی قبل‌تر از ساعت اعلامی در مقابل لانه سابق جاسوسی آمریکا در تهران حضور یافتند.

همزمان با تهران در سراسر کشور نیز این راهپیمایی از ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح آغاز شد.

شرکت کنندگان در راهپیمایی روز ۱۳ آبان از همان ابتدا با سردادن شعار‌های مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل خشم و انزجار خود را به مستکبران نشان دادند.

حضور گسترده دانشجویان و دانش آموزان در این راهپیمایی، عروسک‌های سران استکبار و تصاویری که در دستان راهپیمایان قرار دارد، جلوه‌های ویژه‌ای را به این راهپیمایی بخشیده است.

حضور گسترده دانشجویان در راهپیمایی ۱۳ آبان

همزمان با آغاز راهپیمایی ۱۳ آبان اعضای اتحادیه و تشکل‌های مختلف دانشجویی در کنار اقشار مختلف مردم و دانش آموزان با حضور در مقابل لانه جاسوسی آمریکا و با سردادن شعار‌های ضداستکباری انزجار خود را به سیاست‌های خصمانه آمریکا و مستکبران عالم نشان دادند.

برخی از تشکل‌ها و اتحادیه‌های دانشجویی نیز با برگزاری برنامه‌های مختلف در مسیر راهپیمایی این روز را گرامی داشتند.

به آتش کشیدن پرچم آمریکا و اسرائیل

دانشجویان، دانش آموزان و اقشار مختلف مردم با آتش زدن پرچم آمریکا و اسرائیل انزجار خود را به سیاست‌های خصمانه مستکبران نشان دادند. دانشجویان، دانش آموزان و اقشار مختلف مردم با آتش زدن پرچم آمریکا و اسرائیل انزجار خود را به سیاست‌های خصمانه مستکبران نشان دادند.

نمایش افول قدرت آمریکا و هم‌پیمانان

جمعی از شرکت کنندگان در این مراسم با اجرای نمایش‌های میدانی افول قدرت آمریکا و اسارت هم پیمانانش را به تصویر کشیدند.

همچنین در بخش دیگری از این نمایش میدانی، شرکت کنندگان با نمایش یخ‌هایی با پرچم آمریکا، ذوب شدن قدرت آمریکا در قرن بیست و یکم را به تصویر کشیدند.

اسارت ترامپ در تهران!

در بخش دیگری نیز، راهپیمایی کنندگان با خلق تصویری از دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده، اسارت وی را به جهانیان نشان دادند.
 
«زم» در کنار ترامپ و بغدادی!

در جریان راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان، غرفه سازمان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان سپاه حضرت محمد رسول‌الله تهران بزرگ یکی از غرفه‌هایی است که در مسیر حرکت مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان قرار دارد.

برنامه‌های نمایشی، اجرای تواشیح، سرود، مسابقه و تئاتر خیابانی از جمله برنامه‌های این غرفه به شمار می‌رود.

همچنین اختصاص دکور‌هایی از ترامپ، روح‌الله زم، مدیر دستگیرشده آمدنیوز و ابوبکر البغدادی سبب شده است تا راهپیمایان دقایقی در این غرفه بایستند و عکس بگیرند.
سال ۹۸ سال افول قدرت آمریکا

راهپیمایان تهرانی شرکت کننده در مراسم روز ملی مبارزه، سال ۹۸ را سال افول قدرت آمریکا خواندند.

راهپیمایان با حمل دست نوشته‌هایی که حاوی شعار‌هایی که از سخنان رهبر معظم انقلاب اقتباس شده است، افول قدرت آمریکا را یادآوری کردند.

سردار یزدی: هرجا دل به مذاکره با آمریکا بستیم شکست خوردیم

سردار محمّدرضا یزدی فرمانده سپاه محمّدرسول‌الله تهران بزرگ در حاشیه راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه کسانی که به سازش گرایش دارند، بدانند آمریکا رو به افول است، گفت: در دو قرن گذشته از انگلیس و آمریکا ضربه‌های بزرگ خوردیم و هر جا که دل به مذاکره بستیم و به آن‌ها اعتماد کردیم شکست خوردیم.

سردار یزدی تصریح کرد: آمریکایی‌ها طی این چهل سال هر کاری انجام دادند تا با ما مذاکره کنند، حتی در دفاع مقدس علیرغم اینکه به صدام کمک می‌کردند، اما به دنبال مذاکره با ما بودند.

راهپیمایان تهران چه شعار‌هایی را با خطّ خود ثبت کردند؟

مرگ بر لانه جاسوسی، مرگ بر آمریکا، به زودی آمریکا از بین می‌رود، آمریکا نابود می‌شود، آمریکا ضد مردم ایران است، آمریکا غلط می‌کند به رهبر چپ نگاه کند، آمریکا دولت کثیف و استکبارستیزی است، آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل سعود، اسرائیل را به عنوان کشور به رسمیت نمی‌شناسیم، تنها راه پیروزی حمایت از رهبری است، از جمله شعار‌هایی بود که مردم با حضور در یکی از غرفه‌ها، ثبت کردند.
 
واکنش راهپیمایان تهرانی به تلاش دولت برای پیوستن به FATF

راهپیمایان شرکت کننده در مراسم روز ملی مبارزه با استکبار که در برابر لانه جاسوسی سابق آمریکا در تهران حضور یافته بودند، FATF را «برجام ۲» خواندند.

بنا براین گزارش، راهپیمایان تهرانی با حمل دست نوشته‌ها با یادآوری سرنوشت برجام، به دولتمردان نسبت به تفاهمی دیگر با غرب از جنس برجام هشدار دادند.

قطعنامه راهپیمایی ۱۳ آبان: آمریکا را دشمن شماره یک بشریت و غیرقابل اعتماد می‌دانیم

مردم ایران اسلامی در مراسم روز مبارزه با استکبار جهانی و یوم الله ۱۳ آبان در قطعنامه‌ای راهبرد مقاومت فعال در برابر دسیسه‌های شیطانی ام‌الفساد قرن، آمریکای جهانخوار و هم‌پیمانان طاغوت اعظم را یک تکلیف دینی و آرمان تغییرناپذیر انقلاب اسلامی و رسالت انسانی خویش دانسته و هر نوع گفتمان تفرقه‌افکنانه و تحرکات کوته‌فکرانه دو قطبی‌سازی مذاکره – مقاومت در جامعه را محکوم کردند.

متن کامل قطعنامه تظاهرات یوم‌الله ۱۳ آبان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» به شرح زیر است:

یا أَیُّهَا الَّذینَ ءَامَنُوا لا تَتَّخِذُوا عَدُوّی وَ عَدُوَّکُم أَولِیَاءَ تُلقُونَ إِلَیهِم بِالمَوَدَّهِ

(سوره ممتحنه آیه یک)

اى کسانى که ایمان آورده اید، دشمنان من و دشمنان خودتان را دوست مگیرید

با سلام و درود به روح بلند احیاگر اسلام ناب محمدی و بنیانگذار نظام مقدس اسلامی، حضرت روح‌الله، دمنده روح جهاد و استکبارستیزی در کالبد مردم شریف و متدین ایران و مسألت طول عمر بابرکت توأم با صحت، مزید توفیقات و عزّت روزافزون مقتدای عظیم‌الشأن و، ولی امر مسلمین، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای از ذات اقدس احدیت جلّ و علا، ما شرکت‌کنندگان در تظاهرات ضد استکباری یوم‌الله سیزدهم آبان ماه «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جهانخوار» با ندای ملکوتی الله اکبر – خامنه‌ای رهبر و شعار کوبنده مرگ بر آمریکا اعلام می‌داریم:

۱- راهبرد مقاومت فعال در برابر دسیسه‌های شیطانی ام‌الفساد قرن، آمریکای جهانخوار و هم‌پیمانان طاغوت اعظم را یک تکلیف دینی – آرمان تغییرناپذیر انقلاب اسلامی و رسالت انسانی خویش دانسته، هر نوع گفتمان تفرقه‌افکنانه و تحرکات کوته‌فکرانه دو قطبی‌سازی مذاکره – مقاومت در جامعه را شدیداً محکوم می‌نماییم.

۲- با ارج‌نهادن به اقدام هوشمندانه و انقلابی تسخیر لانه جاسوسی شیطان بزرگ در سال ۱۳۵۸.
استفاده حداکثری از اسناد لانه فساد و جاسوسی طاغوت اعظم در کتب درسی مدارس و دانشگاه‌ها برای روشنگری و آشنایی جوانان عزیز با عمق دشمنی کینه توزانه و توطئه‌های ضدبشری آمریکای جنایتکار را با جبران قصور صورت گرفته سنوات قبل و اقدام فوری دستگاه‌های اجرایی ذیربط خواهانیم.

۳ ـ کماکان آمریکای در حال افول و فرو پاشی را دشمن شماره یک بشریت و سردمداران جنایت‌پیشه نظام فرعونی حاکم بر آن و کشور‌های اروپایی را غیرقابل اعتماد دانسته، پرهیز مطلق از دل بستن به دشمن، اعتماد عملی به جوانان مؤمن انقلابی و رونق واقعی تولید را کلید حل معضل بیکاری و مشکلات اقتصادی کشور و وظیفه ذاتی و انقلابی مسئولین اعلام می‌داریم.

۴ ـ با تقدیر و سپاس از میهمان‌نوازی ستودنی ملت متدین عراق در حماسه عظیم پیاده‌روی اربعین، توطئه رذیلانه آمریکا ــ رژیم کودک کش صهیونیستی و آل سعود خبیث با سوءاستفاده ددمنشانه از مطالبات مردمی و ایجاد آشوب و ناامنی در لبنان و عراق و تلاش مذبوحانه آنان برای تفرقه بین کشور‌های مسلمان و محور مقاومت را شدیداً محکوم، دشمن‌شناسی واقع‌بینانه و هوشیاری امت اسلام بخصوص ملت غیور عراق در برابر دسیسه‌های اخیر با تبعیت از رهنمود‌های مرجعیت عالی دینی را خواهانیم.

۵ ـ حمایت همه جانبه خود از مبارزات مجاهدان فلسطینی در قلب سرزمین‌های اشغالی، رشادت‌های انصار الله یمن سرافراز در مقابل رژیم فاسد آل سعود، مردم ستمدیده بحرین و نیجریه و دفاع از پرچم برافراشته حزب الله و مقاومت در سراسر منطقه را اعلام و گفتمان سازی و اقدام عملی دولت و ملت برای تحقق بیانیه گرانسنگ گام دوم انقلاب، متضمن تشکیل امت واحده، ایجاد تمدن اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی (ارواحنا فداه) را وظیفه دینی، انقلابی و انسانی می‌دانیم.

۶- رمز عبور سرافرازانه از پیچ تاریخی ـ عزت و سربلندی ملت و کشور ـ غلبه بر مشکلات داخلی و توطئه دشمنان خارجی را توکل بر خداوند قادر متعال ـ تبعیت محض همگان از منویات گهربار مقتدای عظیم‌الشأن و شجاع امت اسلامی، مقام معظم رهبری دانسته و ضمن اعلام آمادگی تا پای جان خود، تمامی اقشار، گروه‌ها و مسئولین را به تحقق عملی این مهم فرا می‌خوانیم.

تکثیر اقدام مهدی ترابی در راهپیمایی ۱۳ آبان

مردم تهران که امروز ۱۳ آبان در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار در برابر لانه جاسوسی سابق آمریکا حضور یافته بودند، از حرکت مهدی ترابی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس بعد از به ثمر رساندن یکی از گلهایش حمایت کردند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی با در دست گرفتن دست نوشته‌هایی با مضمون جمله‌ای که ترابی بعد از به ثمر رساندن گل نمایش داد، اعلام کردند که تنها راه رهایی از مشکلات کشور، اطاعت از رهبر معظّم انقلاب است./1360//101/خ
منبع: فارس
ارسال نظرات