۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۶۲۶۱۱۷
معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان خبر داد؛

برگزاری نهمین دوره مسابقات قرآن و حدیث حوزه علمیه

برگزاری نهمین دوره مسابقات قرآن و حدیث حوزه علمیه
معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان گفت: مرحله استانی نهمین دوره مسابقات قرآنی و حدیث حوزه علمیه در دی ماه و مرحله کشوری نیز بهمن ماه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام فضل الله پیرمحمدی، معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان، ظهر امروز در جمع خبرنگاران که در مرکز مدیریت حوزه علمیه لرستان برگزار شد، از برگزاری نهمین دوره مسابقات قرآنی و حدیث حوزه علمیه خبر داد و گفت: نام نویسی شرکت در این دوره از مسابقات از 11 آبان ماه جاری آغاز شده است.

وی با بیان اینکه مهلت نام نویسی طلاب برای شرکت در مرحله استانی نهمین دوره از مسابقات قرآنی و حدیث حوزه تا 30 آبان ماه ادامه دارد، خاطرنشان کرد: طلاب علاقه مند می توانند برای نام نویسی به سایت معاونت تهذیب حوزه علمیه مراجعه کنند.

حجت الاسلام پیرمحمدی محورهای برگزاری نهمین دوره مسابقات قران و حدیث حوزه علمیه را 13 رشته عنوان کرد و ادامه داد: در این دوره از مسابقات طلاب در رشته های حفظ پنج جزء، 10 جزء، جزء 30 و کل قرآن کریم، سور منتخب به رقابت می پردازند.

وی معارف نهج البلاغه، حکمت ها، حفظ موضوعی و تفسیر را از دیگر محورهای برگزاری نهمین دوره مسابقات قرآن و حدیث حوزه علمیه عنوان کرد.

معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان با بیان اینکه مرحله نیمه نهایی مسابقات قرآن و حدیث 21 دی ماه برگزار می شود، بیان کرد: برگزیدگان این دوره از مسابقات در مرحله نهایی که چهارم بهمن ماه برگزار می شود، شرکت می کنند./9451/پ203/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات