۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۶۲۶۱۹۱

رزمایش اقتدار عاشورایی «بیت‌المقدس» در تبریز برگزار می‌شود

رزمایش اقتدار عاشورایی «بیت‌المقدس» در تبریز برگزار می‌شود
فرمانده سپاه ناحیه امامت خبر از برگزاری رزمایش «بیت‌المقدس» داد و گفت: رزمایش و نمایش اقتدار عاشورایی بیت‌المقدس طی روزهای ۱۶ تا ۱۷ آبان ماه در تبریز برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، حسن صفدری در گفت‌وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه بسیج به عنوان یک تِز دفاعی همه جانبه حرکت دهنده قطار انقلاب، حافظ و حامی آن در تمامی مقاطع بوده است اظهار داشت: بسیج در تمامی برهه‌ها انقلاب را نجات و به آن حرکت داده است. این حرکت نیز پشتوانه‌اش خداوند است که وعده پیروزی داده است.

وی افزود: انقلاب را به عصای دست موسی می‌توان تشبیه کرد که هر کجا بوده، تمامی فتنه‌ها را خنثی کرده است. استقلال، آرامش و دفع فتنه استکبار در سایه رشادت شهدا و رزمندگان بسیجیان دریا دل است.

فرمانده سپاه ناحیه امامت خبر از برگزاری رزمایش «بیت‌المقدس» داد و عنوان کرد: در راستای حفاظت از انقلاب اسلامی و اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری، رزمایش و نمایش اقتدار عاشورایی بیت‌المقدس طی روزهای 16 تا 17 آبان ماه به مدت دو روز با حضور گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر ناحیه امامت به مدت دو روز و مجموعاً 36 ساعت برگزار خواهد شد.

صفدری ادامه داد: اجرای کلاس‌های عقیدنی، رزمی، تمرینات تاکتیکی، ارتقای سطح معنوی، بازبینی و تمرین سناریوهای پیش‌بینی شده، امنیت پایدار، توانمندی حضور، امیدآفرینی و مایوس‌سازی دشمنان؛ جزو اهداف رزمایش بیت‌المقدس است. ما جهت ایجاد تمدن نوین اسلامی، اعلام آمادگی می‌کنیم و ان‌شاءالله پرچم انقلاب اسلامی‌مان را به دستان حضرت ولی عصر (عج) بسپاریم.

وی یادآور شد: همه گردان‌ها سرکشی شده و آمادگی بالای صد درصدی دارند که با تمام قدرت در رزمایش شرکت کنند. سپاه و بسیج در مانور تنها نیستند و ادارات و نهادهایی مانند مخابرات، ادارات برق، گاز، آب، آتش‌نشانی، فوریت پزشکی، هلال احمر و شهرداری با قدرت کامل شرکت خواهند کرد.

فرمانده سپاه ناحیه امامت درخصوص اهداف رزمایش بیت‌المقدس گفت: ما تا آخرین نفس برای ایجاد امنیت پایدار پشت ولایت فقیه هستیم و هرکس علیه ایران حرکتی بکند جواب پشیمان کننده‌ای خواهد گرفت. هدف از رزمایش نیز ارتقای آمادگی و هماهنگی‌های بسیج است که در 4 مرحله برگزار خواهد شد.

صفدری با بیان اینکه «تفکر بسیج تبدیل تهدید به فرصت است.»، یادآور شد: بزرگی دشمن برای ما معنا ندارد و حرکت بر مبنای عشق به ولایت است. اقتدار، عظمت و آمادگی بسیج موجب ارتقای امنیت، امیدواری مردم و مأیوس شدن دشمنان خواهد شد. دشمن با تبلیغات گسترده خود، سعی دارد سن هجمه‌ها را به زیر 13 سال بیاورد که ما هم تلاش می‌کنیم در مقابل این هجمه‌ها مانند شهید فهمیده ایستادگی کنیم.

وی در خصوص برنامه‌های رزمایش گفت: کلاس‌های عقیدتی، بصیرتی، آموزش‌های رزمی و امداد و نجات در رزمایش بیت‌المقدس برگزار خواهد شد. همچنین سه گردان عملیات کنترل اغتشاشات و نا آرامی‌ها، عملیات تاخیری (مأموریت دفاعی)، امداد و نجات و مردم یاری را انجام می‌دهند. اصلی‌ترین هدف از برگزاری رزمایش، ارتقای روحیه خودباوری، خداباوری و ولایت مداری و در کنار آن، ارتقای توان رزمی است.

فرمانده سپاه ناحیه امامت در ادامه خاطرنشان کرد: اگر مسئولان اجرایی، بسیجی وار حرکت کنند مشکلات مملکت با اطاعت از رهبر معظم انقلاب اسلامی حل خواهد شد. الان تمام ارتش‌های جهان با انواع اجبار، نمی‌توانند نیروهای خود را به محل مورد نظرشان بکشانند. حقانیت جبهه اسلامی و از نشانه پیروزی ما این است که با یک پیام مقام معظم رهبری، جوانان به صورت گردان‌های فشرده بدون هیچ‌گونه امتیازی در تمامی میدان‌ها حاضر می‌شوند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات