۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶
کد خبر: ۶۲۶۲۴۹
حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری مطرح کرد؛

هدایت عمومی در مسیر آرمان‌های انقلاب، مهم ترین وظیفه نماینده ولی فقیه

هدایت عمومی در مسیر آرمان‌های انقلاب، مهم ترین وظیفه نماینده ولی فقیه
رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه، مهم‌ترین وظیفه نماینده ولی فقیه در استان را هدایت عمومی مردم در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی دانست.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری، رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور امروز در مراسم معارفه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ساری، نماز جمعه را از دستاورد‌ها و برکات بزرگ انقلاب اسلامی دانست و گفت: این شبکه پرنور به برکت انقلاب اسلامی امروز در سراسر کشور مستقر است.
 
وی از برپایی نماز جمعه در ۹۰۰ نقطه کشور خبر داد و افزود: این پایگاه عبادی سیاسی به عنوان مرکز اجتماع مؤمنین، اتحاد، اتفاق و بیعت با امام مسلمین است.
 
حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری با اشاره به این که خوشبختانه این شبکه متحد و فراگیری در مازندران نیز وجود دارد، خاطرنشان کرد: مازندران خوشبختانه از استان‌هایی است که سرشار از نهاد امامت جمعه است.
 
رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با بیان این که آیت الله طبرسی چهار دهه در جایگاه امامت جمعه ساری نور افشانی کردند، گفت: چهل سال نخست انقلاب اسلامی با امامت جمعه این عالم وارسته پشت سرگذاشته است.
 
حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری، نمایندگی ولی فقیه را از برکات و حسنات انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: از سال‌های نخست انقلاب، جایگاه نماینده امام و ولی فقیه از یک جایگاه خاصی برخوردار بوده است و همواره عامل خیر و برکتی برای کشور و مردم بوده است.
 
رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، مهم‌ترین وظیفه نماینده ولی فقیه در استان را هدایت عمومی استان در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: رسالت اصلی و ویژه نماینده ولی فقیه در استان حفظ کردن صراط مستقیم انقلاب اسلامی در استان است.
 
وی در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: نماینده ولی فقیه در استان‌ها در کنار حفظ آرمان‌های انقلاب، حمایت و پشتیبانی از همه عناصر خدمت گزار در استان که به نیابت از رهبری انجام می‌شود را نیز عهده دار است.
 
حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری ادامه داد: نماینده ولی فقیه در استان با حمایت و نظارت بر عملکرد حوزه اجرایی، سیاسی، فرهنگی، قوای مسلح و امنیتی بسیار اثرگذار خواهد بود و این کار بسیار بزرگی است و امکان خدمات بزرگ و فراوان را فراهم می‌کند.
 
رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، مازندران را نماد ولایت مداری، مقاومت، جهاد، علم و عرفان معرفی کرد و گفت: انشاء الله در دوره جدید شاهد تقویت وحدت و انسجام در استان باشیم./950/پ203/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات