۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۱
کد خبر: ۶۲۶۳۱۹
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد؛

ضرورت ارتباط آسان جهان با پایتخت معنوی جهان اسلام

ضرورت ارتباط آسان جهان با پایتخت معنوی جهان اسلام
حجت الاسلام پژمانفر گفت: صدا و سیمای استان خراسان رضوی برنامه هایی را با رویکرد گفتمان انقلاب اسلامی و گفتمان دینی تولید کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، در حجت الاسلام پژمانفر، نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی امروز در آیین افتتاح 205 پروژه فنی صدا و سیما که در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی رضوان برگزار شد، به اهمیت ارتباط جهان اسلام با مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی تأکید کرد.

وی اظهار کرد: جهان اسلام این انتظار را از مشهد و خراسان دارد که بتوان به راحتی با پایتخت معنوی جهان اسلام ارتباط برقرار کرد و صدا و سیمای استان با رویکرد گفتمان انقلاب اسلامی و گفتمان دینی برنامه هایی را تولید کند، این که انقلاب اسلامی در این حوزه  تولیدات داشته باشد روشن است و ما از آن فاصله داریم و باید این فاصله را پر کنیم.

حجت الاسلام پژمانفر افزود: تمرکز موضوع ها و امکانات در تهران آسیب داشته است و اقتضا می کند که بخشی از این تمرکز به مکان های دیگر مانند خراسان که امتحان خود را پس داده است، منتقل شود و در مشهد به عنوان پایلوت اجرا شود، بنابراین صدا و سیمای خراسان رضوی نه تنها در استان ها بلکه در سطه بالاتر ملی و بین المللی نیز می تواند نقش آفرین باشد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تولیدات خوب در صدا و سیمای خراسان رضوی گفت: توانمندی تولید و محتوا از نظر فنی وجود دارد از جمله رادیو زیارت توانست موج گفتمانی را برای زائران اربعین ایجاد کند بنابراین همه دستگاه ها کمک کنند که این کار انجام شود./864/پ202/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات