۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷
کد خبر: ۶۲۶۴۱۹
از سوی مرکز خدمات حوزه های علمیه برگزار می شود؛

مسابقه خاطره نویسی ویژه همسران و خانواده های طلاب

مسابقه خاطره نویسی ویژه همسران و خانواده های طلاب
مسابقه‌ خاطره‌ نویسی ویژه همسران و فرزندان طلاب از سوی معاونت خانواده و امور فرهنگی مرکز خدمات حوزه های علمیه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مسابقه‌خاطره‌نویسی ویژه همسران و فرزندان طلاب از سوی معاونت خانواده و امور فرهنگی مرکز خدمات حوزه های علمیه برگزار می شود.

براساس این گزارش، انتقال تجربیات ارزشمند خانواده طلاب، افتخار به هویت طلبگی، راه‌های حل مشکلات زندگی طلاب، معرفی الگوهای سبک زندگی طلبگی و معرفی جلوه‌های ماندگار و به یاد ماندنی زندگی طلبگی از اهداف برگزاری این مسابقه هستند.

موضوعات

 ازدواج، سفرهای تبلیغی به همراه همسر، برخورد مردم با خانواده طلبه، لباس مقدس روحانیت، پوشش خانواده به‌عنوان همسر طلبه، ارتباط‌های خانوادگی، سختی‌ها و شیرینی‌های زندگی طلبگی، امدادهای غیبی در زندگی طلبگی و دیگر موارد مرتبط با زندگی خانوادگی طلاب از موضوعات مسابقه خاطره نویسی به شمار می روند.

شرایط مسابقه
از شرایط شرکت در مسابقه خاطره نویسی می توان به ارسال خاطره با کد مرکز خدمات سرپرست خانواده،
دارا بودن ویژگی‌های ساختاری خاطره‌نویسی ازجمله صمیمیت زبان، نثر خودمانی، برجستگی حوادث، واقع‌گرایی، مشخص بودن زمان و مکان، روان و روشن بودن، داشتن ابتدا و انتها اشاره کرد.

گفتنی است، برای ارسا خاطره محدودیتی از جهت تعداد صفحات وجود ندارد اما خاطرات کوتاهبا حجم حداکثر 3 صفحه A4 در اولویت است و علاقه مندان می توانند شرکت در مسابقه تا پایان آذرماه فایل ورد مربوط به خاطره خود را در کانال روابط عمومی مرکز خدمات حوزه های علمیه در پیام رسان بله به نشانی به آدرس https://ble.im/csis_omumi بارگذاری کنند.

لازم به ذکر است شرکت‌کنندگان بایستی نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، تحصیلات و شماره همراه نویسنده به همراه نام استان و شهر و کد ملی و کد مرکز خدمات خود یا سرپرست خانواده را هنگام بارگذاری اثر ذکر کنند و مرکز خدمات مالک اثرهای ارسالی خواهد بود./1324/ج

مصطفی رستمی
ارسال نظرات