۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۶۲۶۴۵۴
رییس اداره فرهنگی تربیتی جامعةالمصطفی مشهد:

دشمن درباره موضوع مهدویت سرمایه‌گذاری کرده است

دشمن درباره موضوع مهدویت سرمایه‌گذاری کرده است
پیشاهنگ گفت: مهدویت، موضوعی واضح و در عین حال، حساس برای شیعیان است و حساسیت آن پیش از این برای دشمنان هم مشخص شده و دشمن درباره آن سرمایه‌گذاری کرده است.

به گزارش خبرگزاری رسا، محسن پیشاهنگرئیس اداره فرهنگی- تربیتی جامعةالمصطفی واحد مشهد با بیان این که دشمنان می‌دانند تا پرچم سبز مهدویت و پرچم سرخ حسینی(ع) در جامعه وجود داشته باشد، به اهداف خود نمی‌رسند، افزود: پیروان مکتب اهل‌بیت(ع) معتقدند امام عصر(عج) ناظر اعمال ما هستند و پرونده ما هر هفته پیش آن حضرت به امضا می‌رسد و این اعتقاد، عاملی برای تقرب بیشتر به درگاه الهی و پیش‌گیری از گناه می‌شود.

وی ادامه داد: امیدی که برای از بین رفتن ظلم و جور و ایجاد عدل و انصاف درجهان وجود دارد، آنان را امیدوار می‌کند که مقدمات را برای ظهور آن حضرت فراهم کنند.

رئیس اداره فرهنگی- تربیتی جامعةالمصطفی واحد مشهد گفت: دشمنان، خطر اعتقاد به مهدویت را متوجه شده‌اند و برای مقابله با آن به ایجاد فرقه‌های انحرافی روی آورده‌اند.

پیشاهنگ افزود: دشمنان نیازهای جامعه را شناسایی کرده و براساس آن، به طراحی‌های مختلف و ایجاد فرقه‌های انحرافی پرداخته‌اند و در جوامع مسلمان برای توسعه این جریان‌ها کار می‌کنند تا جوانان مؤمن را، که دل آنها برای ظهور امام زمان(عج) پر می‌کشد، گمراه کنند.

وی ادامه داد: اگر شناخت و اطلاعات کافی از مهدویت نداشته باشیم، جذب این فرقه‌ها می‌شویم و یکی از ادعاهای این فرقه‌ها، ارتباط با امام عصر(عج) و نیابت آن حضرت است و برخی از آنها هم ادعا کرده‌اند که امام زمان(عج) هستند، در حالی که در روایات داریم اگر کسی چنین ادعایی کرد، او را تکذیب کنید.

رئیس اداره فرهنگی- تربیتی جامعةالمصطفی- واحد مشهد اطلاع‌رسانی و بصیرت‌بخشی به منظور مقابله با جریان‌های انحرافی را وظیفه نهادهای فرهنگی، روحانیت و آموزش و پرورش دانست و گفت: باید سطح آگاهی‌بخشی و بصیرت‌افزایی را در جامعه چنان افزایش دهیم که راه برای سوء‌استفاده جریان‌های انحرافی باقی نماند./1330/ج

ارسال نظرات