۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۱
کد خبر: ۶۲۶۵۰۴
نماینده ولی فقیه در لرستان:

خیرین به سمت حوزه های علمیه بروند

خیرین به سمت حوزه های علمیه بروند
نماینده ولی فقیه در لرستان بر ضرورت حضور خیرین در حوزه های علمیه تأکید کرد و گفت: می طلبد نگاه خیرین به سمت حوزه و رفع مشکلات این نهاد انقلابی بیشتر شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، عصر امروز در دیدار با خیرین استان، حوزه علمیه را مرکز تبلیغ و نشر دین و هدایت مردم خواند و گفت: حوزه در دفاع از دین رسالت خطیری بر دوش دارد.

وی انقلاب را مولود حوزه های علمیه خواند و افزود: روحانیت پیشتاز در انقلاب بوده است و در طول عمر با برکت انقلاب همواره در عرصه های مختلف نقش آفرینی کرده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان به گسترش فعالیت ها و نقش حوزه علمیه در زمینه های مختلف اشاره کرد و اظهار داشت: مراکز علمی و دانشگاهی، نهادهای اداری، مراکز فرهنگی و دیگر نهادها همه به حضور حوزه علمیه نیاز دارند.

وی با بیان اینکه موفقیت حوزه علمیه در انجام رسالت ها نیازمند رفع مشکلات و نیازمندی ها است، ادامه داد: باید خیرین در این زمینه ایفای نقش کنند و همانگونه که در ساخت مدارس موفق عمل کردند در رفع نیازهای حوزه علمیه نیز بدرخشند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به تأسیس مرکز خدمات حوزه های علمیه از سوی رهبری یادآور شد: بخش عمده منابع مرکز خدمات حوزه های علمیه خیران هستند.

وی عنوان کرد: ورود خیرین در بحث حوزه های علمیه می تواند در رفع نیازهای این نهاد انقلابی مؤثر باشد و به حوزه کمک کند تا در انجام رسالت تبلیغی، هدایتی و تربیتی طلاب ایفای نقش کند./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات