۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴
کد خبر: ۶۲۶۹۵۶
شامگاه گذشته؛

۵ طلبه مدرسه امام خامنه‌ای اهواز معمم شدند

۵ طلبه مدرسه امام خامنه‌ای اهواز معمم شدند
۵ طلبه مدرسه امام خامنه‌ای اهواز، به دستان آیت الله موسوی جزایری معمم شدند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، مراسم عمامه گذاری ۵ طلبه مدرسه امام خامنه‌ای اهواز، شامگاه گذشته با حضور آیت الله موسوی جزایری، رییس حوزه علمیه اهواز، خانواده‌های طلاب، علما و فضلا برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام سید علی جزایری، مدیر مدرسه امام خامنه‌ای اهواز، اظهار داشت: توانستیم با محوریت حوزه بخشی از مطالبات رهبرانقلاب در زمینه حوزه انقلابی را به منصه ظهور برسانیم که در این باره به تأسیس مدارس دانش آموزی پرداختیم.

حجت الاسلام جزایری بیان داشت: در مساجد، طلاب مدرسه به مدیریت جوانان می‌پردازند در عین حال تربیت نیروی انقلابی وظیفه مدرسه است.

وی همچنین به فعالیت قرارگاه جهادی شهید اسکندری در ایام سیل پرداخت و گفت: طلاب و روحانیت پا به پای مردم ایستادگی کردند؛ در قرارگاه نیز بنا را بر تحقق مطالبات رهبری قرار دادیم.

مدیر مدرسه امام خامنه‌ای با اشاره به مدیریت ۷ ساله در مدرسه اظهار داشت: پس از ۷ سال در یکی از مجموعه‌های وابسته به مدرسه فعالیت خواهیم داشت و از این پس حجت الاسلام حکیم بنی طریف به عنوان مدیر مدرسه فعالیت خواهد کرد.

لازم به ذکر است، آقایان علیرضا قائدی، آرش محبوب زاده، ابراهیم بنی تمیم، محمدامین صباغان و حامد شریفیان از مدرسه امام خامنه ای، لباس روحانیت را به تن کردند ضمن اینکه دو طلبه از مدرسه خاتم الانبیاء اهواز و یک طلبه از مدرسه المهدی مسجدسلیمان معمم شدند. /۹۴۵۶/پ203/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات