۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۱
کد خبر: ۶۲۷۰۷۸
هشدار حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی؛

وضعیت حجاب در برخی از خیابان ها و مراکز فروش قم به حد ابتذال رسیده است

وضعیت حجاب در برخی از خیابان ها و مراکز فروش قم به حد ابتذال رسیده است
معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نسبت به گسترش مفاسد و ناهنجاری ها در شهر مقدس قم هشدار داد و اعلام کرد که وضع حجاب در برخی از مراکز فروش این شهر به حد ابتذال رسیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا آشتیانی معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در سیزدهمین همایش خواهران مبلغه استان قم که در سالن اجتماعات جامعه مدرسین برگزار شد، با تبریک میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع)، هفته وحدت را هفته پر برکتی دانست و افزود: دشمنان از تفرفه بهره های زیادی می برند و اتفاقات اخیر در عراق و لبنان در راستای این تفرقه افکنی است.

حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی گفت: اربعین وحدت میان مسلمانان را پدید آورده و دشمنان قبل و بعد از اربعین به دنبال تحت ثاتیر قردادن این واقعه بی نظیر تاریخی است.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه عنوان کرد: هفته وحدت باعث زمینه سازی برای طرح مسئله مهم ولایت در میان مسلمان شده است.

وی با اشاره به اینکه پیامبر اکرم(ص) برای تمام انسان ها در هر کجای دنیا رحمت هستند، اظهار کرد: پیامبر(ص) باعث زنده شدن فطرت بشری شد.

حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی با بیان اینکه انبیای الهی برای مطالبه عمل کردن به فطرت به سوی مردم آمده اند، اظهار داشت: اگر فطرت انسانی زنده شود انسان به سمت خدا و خوبی ها حرکت می کند.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه افزود: اگر در خانواده ها صداقت، راستی و امانتداری آموزش داده شود، فرزندان پاکی تربیت خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه خداوند متعال پیامبران را فرستاده تا گنجینه های عقلی انسان را استخراج کنند، گفت: امروز پیشرفت های علمی بشر با عصرهای گذشته غیر قابل مقایسه است.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه با اشاره به اینکه طبق وعده قرآن کریم زمین ارث صالحان خواهد بود، عنوان کرد: بندگان صالح باید با استکبار مبازه کنند، ولی متاسفانه عده نمی خواهند مبارزه با طاغوت را به رسمیت بشناسند.

وی افزود: امروز سیل شبهات در فضای مجازی جاری است و در هر شبانه روز هزاران شبهه القا می شود.

حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی با اشاره به دشمنی ها با نظام اسلامی، گفت: وضعیت حجاب در برخی از خیابان ها و مراکز فروش استان قم به حد ابتذال رسیده و متاسفانه مهر سکوت بر لب ها زده شده است.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه با بیان اینکه آموزش و پرورش در هر خانه حداقل یک نماینده دارد، عنوان کرد: اگر آموزش و پرورش در زمینه تربیت از این 12 سال به درستی استفاده کند تربیت کامل نوجونان شکل می گیرد.

وی با اشاره به اینکه همه باید در مورد امر به معروف و نهی از منکر احساس وظیفه کنند، اظهار داشت: دشمنان در فضای مجازی دائما در حال بمباران جوانان است.

حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی در پایان افزود: اگر بدنبال محیط سالم برای رشد و تربیت فرزندان هستیم باید اهمیت ویژه ای برای امر معروف و نهی از منکر قائل شویم./1350/ج

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 3
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۸
واقعا فاجعه است
0
1