۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۸
کد خبر: ۶۲۷۲۱۲

بازدید نماینده ولی فقیه در همدان از خبرگزاری رسا

بازدید نماینده ولی فقیه در همدان از خبرگزاری رسا
حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی نماینده ولی فقیه در همدان با حضور در ساختمان مرکزی خبرگزاری رسا از این رسانه حوزوی بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی نماینده ولی فقیه در همدان عصر امروز با حضور در ساختمان مرکزی خبرگزاری رسا در شهر مقدس قم از این رسانه حوزوی بازدید کرد.

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام والمسلمین شعبانی و هیأت همراه از تحریریه و بخش های مختلف مؤسسه رسا بازدید کردند و از نزدیک در جریان فعالیت های این مجموعه خبری حوزوی قرار گرفتند.

مدیرعامل، سردبیر و شماری از دبیران خبرگزاری رسا در جریان این بازدید گزارش هایی از فعالیت های مجموعه و سرویس های مختلف خبرگزاری رسا ارائه کردند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی در این بازدید با تبریک میلاد مبارک رسول گرامی اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) از فعالیت های خبرگزاری رسا در پوشش اخبار حوزه های علمیه، علما و شخصیت های حوزوی و انعکاس آن به جامعه قدردانی کرد.

نماینده ولی فقیه در همدان همچنین با اشاره به اهمیت فعالیت های رسانه ای در دنیای امروز، بر لزوم نقش آفرینی جدی تر طلاب و رسانه های حوزوی در جنگ رسانه ای با دشمنان تأکید کرد.

محمد قمین
ارسال نظرات