۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۶
کد خبر: ۶۲۷۴۵۲
فرمانده سپاه اردبیل:

اولویت سپاه و بسیج قرارگیری در بین مردم در شرایط سخت است

اولویت سپاه و بسیج قرارگیری در بین مردم در شرایط سخت است
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: اولویت سپاه و بسیج قرارگیری در بین مردم در شرایط سخت است و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار سرتیپ دوم پاسدار جلیل بابازاده قانع  در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته بسیج با مدیران صدا و سیمای مرکز اردبیل اظهار داشت: اولویت سپاه و بسیج قرارگیری در بین مردم در شرایط سخت است و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌شود.

وی با اشاره به این که دستیابی به ارزش‌های مقدس انقلاب اسلامی و ارائه خدمات به مردم در جامعه باید به یک امر نهادینه و فراگیر تبدیل شود بیان کرد: باید با ظرفیت‌ رسانه‌ها در راستای نمایش ارائه خدمات بسیج و سپاه در جامعه گام بردارند و برای پوشش فعالیت‌های بسیج به مردم در جامعه همکاری‌های لازم را داشته باشند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: نباید به هیچ وجه یاد و خاطره شهدای والامقام را از دل‌ها پاک کنیم و در این زمینه استفاده از تمام ظرفیت‌ها و امکانات در راستای اجرای برنامه‌هایی که برای ادامه این راه لازم است را مبنای کار قرار داده و با هم‌افزایی با رسانه‌ها به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

بابازاده اظهار کرد: رسالت و وظیفه ما در قابال شهدای معزز سخت و سنگین است چرا که شهدای والامقام کشورمان برای دفاع از کشورمان از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و از جان و مال و فرزندان خود گذشته‌اند و تمامی وابستگی‌ها و تعلقات مادی را کنار گذاشته‌اند.

وی بیان کرد: در عصر امروز هجمه‌ها و توطئه‌های دشمنان شیطانی‌تری می‌شود که به همین دلیل باید هوشیاری و آگاهی ملت ایران در راستای عدم تحقق اهداف شوم دشمنان روز به روز گسترده‌تر شود و اجازه ندهیم که اجنبی‌ها برای سرنوشت کشورمان تصمیم‌گیری کنند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات