۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۶۲۷۵۵۶
نعمتی در گفت‌وگو با رسا خبر داد؛

جلسات کمیسیون اقتصادی مجلس با دولت و قوه قضائیه برای مقابله با گرانی‌ها

جلسات کمیسیون اقتصادی مجلس با دولت و قوه قضائیه برای مقابله با گرانی‌ها
عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسات کمیسیون اقتصادی مجلس با نهادهای مختلف کشور برای مقابله با گرانی ها درپی افزایش قیمت سوخت و کنترل بازار خبر داد.

بهروز نعمتی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، در خصوص راهکار مجلس برای مقابله با گرانی احتمالی بعد از سهمیه‌بندی بنزین، گفت: کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی بعد از اعلام سهمیه‌بندی بنزین فعالیت خود را برای بررسی جوانب مختلف سهمیه‌بندی بنزین آغاز کرده‌اند.

وی ادامه داد: برای مثال مسؤولان کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با رایزنی‌هایی که انجام داده‌اند در تلاش هستند طی جلسات مشترکی با «قوه قضائیه»، «سازمان تعزیرات حکومتی» و «ستاد تنظیم بازار»، نگذارند افزایش قیمت بنزین، به صورت موج گرانی در کشور ایجاد مشکل کند.

عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: جلسات کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی با دست اندرکاران اجرایی کشور در حوزه اقتصاد محدود به یک بازه زمانی اندک نخواهد شد و به صورت مستمر رصد بازار و هماهنگی با ارکان حاکمیتی انجام خواهد شد.

نعمتی در پایان تاکید کرد: مردم مطمئن باشند که نمایندگان آن‌ها در پارلمان موضوع سهمیه‌بندی بنزین و تبعات بعدی آن را به صورت مستمر بررسی می‌کنند و از جایگاه نظارتی موجود برای رفاه حال آن‌ها تلاش خواهند کرد. /۸۵۶/ت301/ق

ارسال نظرات