۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۶۲۷۶۹۶
حجت الاسلام سالک در گفت و گو با رسا:

حضور مردم در صحنه علیه اشرار و اغتشاشگران توطئه دشمن را خنثی می کند

حضور مردم در صحنه علیه اشرار و اغتشاشگران توطئه دشمن را خنثی می کند
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور مردم در صحنه علیه اشرار و اغتشاشگران عامل خنثی کردن توطئه‌های دشمنان است.

حجت الاسلام احمد سالک، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، با بیان اینکه مطالعه عمیق در فتنه‌ها نشان دهنده حقایقی پیرامون اغتشاشات روزهای اخیر است، گفت: نخستین نکته در این خصوص این است که دشمن خواستار نابودی انقلاب اسلامی ایران و براندازی حکومت اسلامی است.

وی در ادامه افزود: دشمنان حکومتی می‌خواهند که برای آنها کار کند و مناسب اهدافشان باشد. مسأله دیگر این است که فاصله فتنه 78 تا فتنه 88 ده سال بوده است و اکنون پس از ده سال فتنه 98 را شاهد هستیم، رهبر معظم انقلاب در سال 88 اعلام کردند فتنه بزرگتری در راه است و چندی پیش در جمع نیروهای ارتش رهبر معظم انقلاب پیرامون هشیاری و آماده باش نیروهای مسلح برای فتنه جدید صحبت کردند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: تصمیم یکباره و ناگهانی برای افزایش قیمت بنزین از نظر زمانی بسیار بد اتخاذ شد.

حجت الاسلام سالک خاطرنشان کرد: این اغتشاشات و آشوب‌هایی که شاهد هستیم نشان دهنده تلاش اغتشاش‌گران برای براندازی است، موضع گیری‌های آنها علیه اسلام و انقلاب اسلامی مؤید این مسأله است که این اغتشاشات مردمی نیست بلکه تلاش براندازان برای مقابله با نظام مقدس اسلامی است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی حضور مردم در صحنه علیه اشرار و اغتشاش‌گران را عامل خنثی کردن توطئه‌های دشمنان برشمرد و تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند مردم صف خود را از اشرار جدا کنند و همین موضوع باعث شد آرامش نسبی در جامعه به چشم بخورد، امروز کشور نیازمند آرامش و امنیت و انجام وعده هایی است که دولت داده است.

وی ادامه داد: تداوم یافتن وعده‌های دولت و ادامه داشتن انجام تعهداتی که دولت برعهده دارد بسیار مهم است و می‌تواند مانع بروز مشکلات در جامعه شود، مجلس شورای اسلامی یکشنبه آینده جلسه کارشناسی خواهد داشت و پس از آن تصمیم خود را اعلام خواهد کرد./1304/ت210/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات