۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۵
کد خبر: ۶۲۷۷۲۴

فرمانده ارتش پاکستان با سرلشکر موسوی دیدار کرد

فرمانده ارتش پاکستان با سرلشکر موسوی دیدار کرد
ژنرال «قمر جاوید باجوا» با حضور در ستاد فرماندهی ارتش با فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، ژنرال «قمر جاوید باجوا» فرمانده ارتش پاکستان که در رأس یک هیئت عالی‌رتبه نظامی به ایران سفر کرده است، با حضور در ستاد فرماندهی ارتش، با امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.

سرلشکر موسوی در این دیدار با بیان این که پاکستان یک کشور بزرگ و با تمدنی کهن است، گفت: ایران و پاکستان دو  کشور همسایه و دارای اشتراکات دینی هستند که از گذشته‌های دور در زمینه های مختلف ارتباط و همکاری داشته‌اند.

وی افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران و ارتش پاکستان تعامل و همکاری‌های زیادی در زمینه تبادل آموزشی و اعزام دانشجو  داشته و دارند و امیدواریم این همکاری‌ها روز به روز گسترش یابد.

فرمانده ارتش پاکستان نیز در این دیدار  با استقبال از همکاری‌های دو جانبه گفت: آماده ارتقای همکاری ها در همه حوزه‌ها هستیم.

وی افزود: دو کشور دارای تهدیدات و منافع مشترک هستند که لازم است در این خصوص با یکدیگر تعامل و همکاری نزدیکی داشته باشند.

این دیدار دو جانبه در چارچوب گسترش و تقویت همکاری‌های نظامی، هم افزایی و همکاری در تامین امنیت مرزها و تبادل آموزش های نظامی صورت گرفت.

محمد قمین
ارسال نظرات