۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۶۲۷۸۰۵
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی:

مردم انقلابی به دشمنان اجازه دخالت نخواهند داد

مردم انقلابی به دشمنان اجازه دخالت نخواهند داد
نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به وجود مشکلات و پایبندی مردم به انقلاب، گفت: مردم با حضور در صحنه تبعیت خود را از رهبری اعلام و به دشمن اجازه دخالت نخواهند داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان، ظهر امروز در جمع مردم خرم آباد در راهپیمایی انزجار از آشوبگران با اشاره به اعتراضات مردمی در راستای گران شدن قیمت بنزین گفت: مردم از شکل اجرای مدیریت مصرف سوخت و افزایش قیمت بنزین گلایه دارند.

وی در ادامه با بیان اینکه مردم از حمایت رهبری کوتاه نخواهند آمد، افزود: مردم ولایتمدار تابع رهبر معظم انقلاب هستند و امروز با آمدن به صحنه تبعیت خود را از رهبری اعلام می کنند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی نباید به امنیت کشور ضربه بزند، اظهار داشت: امروز حضور با بصیرت مردم در این راهپیمایی نشان از وفاداری به انقلاب و نظام است.

وی اظهار داشت: امروز مردم ولایتمدار خرم آباد به صحنه امده تا بگویند با وجود انتقاد از گرانی ها همواره تابع رهبر معظم انقلاب بوده و پایبند به نظام و انقلاب هستند، اجازه نمی دهند دشمن برای آنها تصمیم بگیرد.

مسؤولان به فکر رفع مشکلات اقتصادی مردم باشند

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به اینکه حضور مردم در این 40 سالی که از عمر انقلاب می گذرد، در صحنه های انقلاب نشان از ایستادگی در برابر دشمنان و خنثی کننده توطئه های آنان است، بیان کرد: حضور امروز مردم در راهپیمایی صف آشوبگران و مردم منتقد را از هم جدا کرد.

وی با بیان اینکه مدیریت رهبر معظم انقلاب در بحران های ۴۰ ساله انقلاب رمز ماندگاری نظام است، عنوان داشت: همین که مردم با وجود مشکلات به صحنه می آیند، دین خود را نسبت به انقلاب ادا کردند و مسؤولان باید به فکر مردم باشند./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات