۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۶۲۷۹۵۱
حجت الاسلام طیبی‌فر:

تدابیر رهبر انقلاب و بصیرت مردم فتنه دشمنان را خنثی کرد

تدابیر رهبر انقلاب و بصیرت مردم فتنه دشمنان را خنثی کرد
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: تدابیر رهبر معظم انقلاب و بصیرت مردم انقلابی دست اراذل و اوباش را کوتاه کرد و سبب خنثی شدن فتنه شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام حسین طیبی‌فر، جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پیش از ظهر امروز در اجتماع انقلابی مردم اصفهان، با بیان اینکه تدابیر رهبر معظم انقلاب و بصیرت مردم انقلابی دست اراذل و اوباش را کوتاه کرد و سبب خنثی شدن فتنه شد، گفت: به گفته قرآن فتنه چون ذهن‌ها را مغشوش می‌کند و بر اندیشه مردم آثار مخرب دارد و گاهی مردم متوجه پشت صحنه فتنه نمی‌شوند و همیشه شناخت حقیقت فتنه دشوار بوده، از قتل بدتر است.

وی در ادامه افزود: مردم همیشه خنثی کننده فتنه‌ها بوده‌اند، فتنه سال ۷۸ و فتنه سال ۸۸ و حماسه آفرینی مردم در تیرماه ۷۸ و دی ماه ۸۸ توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد، به بهانه گرانی بنزین دشمنان مردم را تحریک کردند و با سوء استفاده از شرایط موجود عوامل خود را برای آشوب و فتنه به کار گرفتند.

حجت الاسلام طیبی‌فر با اشاره به مصوبه مجلس برای افزایش قیمت بنزین در طول سال‌های اخیر، اظهار کرد: بنزین باید در طول این سالها افزایش قیمت پیدا می‌کرد نه اینکه دولت یکباره آن را گران کند، این افزایش قیمت مورد تأیید رهبری بود اما مدل اجرای این طرح به دولت واگذار شده بود که دولت اقدام مناسب و درستی در این زمینه نداشت.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمنان از شرایط سوء استفاده کردند، تصریح کرد: اراذل و اوباش و فتنه گران مساجد و حسینیه‌ها را به آتش کشیدند، حتی به مرکز تولیدی که افراد کم توان جسمی در آن کار می‌کردند حمله بردند و به آنها آسیب زدند، اینها کسانی هستند که مأموریت دارند در کشور آشوب و جنایت ایجاد کنند.

وی خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب از فتنه بزرگتر جلوگیری کردند، ایشان یک حکیم و دیده‌بان است که دست دشمن را خوانده است، تأیید این طرح از سوی رهبری جلوگیری کردن از فتنه بزرگتری است که تبعات بسیار زیادی دارد. حال در چنین شرایطی مسؤولان و قوا وظایف مهمی در این زمینه دارند، به خصوص قوه قضاییه باید بدون هیچ رحمی با اغتشاش‌گران برخورد کند و اموالی که غارت و تخریب کرده‌اند از حلقوم آنها بیرون بکشد.

حجت الاسلام طیبی‌فر با اشاره به ضرورت تحقق وعده‌های دولت، اظهار کرد: هم واریز کردن درآمدی که از ناحیه نفت و بنزین است باید به حساب طبقات ضعیف واریز شود، جلوگیری از افزایش قیمت‌ها دیگر وظیفه مهم دولت است، مسؤولان با تدبیر باید کاری کنند که برای مردم مشکلات معیشتی و اقتصادی پیش نیاید، دولت باید مواظب باشد به مردم ستم نکند./1304/پ310/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات