۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۶۲۷۹۶۷
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

آرمان ها و پیام شهدا برای نسل جوان بازگو شود

آرمان ها و پیام شهدا برای نسل جوان بازگو شود
نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان بر ضرورت نهادینه سازی فرهنگ ایثار و بازگو کردن آرمان های شهدا تأکید کرد و گفت: بازگو کردن آرمان های شهدا لازمه تربیت نسلی انقلابی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین هاشم نیازی، نماینده مجلس خبرگان، ظهر امروز در یادواره ۳۱۲ شهید شهرستان پلدختر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: فرهنگ ایثار و شهادت باید در جامعه به ویژه بین نسل امروز نهادینه شود.

وی راز ماندگاری شهدا را تقدیم جان خویش در راستای بقای دین دانست و افزود: بعد وجودی دین هیچگاه کهنه نمی شود و جایگزینی برای آن نیست.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان خاطرنشان کرد: نام شهدا و در صدر آن نام امام حسین(ع) همیشه برای ادامه دین زنده و ماندگار است.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه آرمان ها و پیام شهدا باید برای نسل امروز بازگو شود، اظهار داشت: آرمان ها و پیام شهدا تربیت ساز است.

حجت الاسلام والمسلمین نیازی خاطرنشان کرد: در سایه نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت می توان نسلی انقلابی تربیت کرد که در برابر توطئه های دشمنان مصون باشند و در این راستا جامعه را به سمت خوبی ها هدایت کرد.

وی برگزاری یادواره شهدا را فرصتی برای تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و هدایت نسل جوان به سمت ارزش ها خواند و اظهار داشت: برگزاری این یادواره ها کمترین وظیفه در قبال شهدا است.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر ضرورت زنده نگه داشتن یاد شهدا در جامعه گفت: این مهم لازمه ترویج ارزش های دینی و آرمان های امام، شهدا و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی است /9451/پ203/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات