۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۶۲۷۹۸۷

برپایی نمایشگاه عملکرد ۴۰ ساله بسیج در چابهار

برپایی نمایشگاه عملکرد ۴۰ ساله بسیج در چابهار
فرمانده سپاه چابهار از برگزاری نمایشگاه از عملکرد ۴۰ ساله بسیج در این شهرستان طی هفته بسیج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا، سرهنگ پور احمدیان در تشریح برنامه های اجرایی در چابهار به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: بحث اول مربوط به فضا سازی سطح شهر، معابر و ادارات مستقر در شهرستان است که به طور جدی پیگیری خواهد شد و با توجه به اینکه همه مسئولان ما بسیجی هستند و خیلی از فرماندهان پایگاه بسیج مستقر در ادارات، از خود مسئولان هستند مطمئنا این هفته متناسب با هفته بسیج فضاسازی خواهد شد.

وی با اشاره به پیشقدم بودن شهرداری در متناسب سازی فضای شهر با هفته بسیج ادامه داد: نمایشگاهی از عملکرد 40 ساله بسیج در معرض دید عموم گذاشته خواهد شد و همچنین با همکاری اداره میراث فرهنگی و بسیج، برنامه های خوبی را خانواده ها در این هفته خواهند داشت.

فرمانده سپاه چابهار گفت: در بحث تودیع جهیزیه و یک سری اقلام ضروری بین قشر محروم شهرستان چابهار نیز برنامه های خوبی در دست اقدام است که در این هفته اجرایی خواهد شد و همچنین یادواره شهدا نیز برگزار خواهد شد؛ در این هفته دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان عزیز این مرز و بوم برگزار خواهد شد.

پوراحمدیان افزود: یک سری برنامه‌ها با محوریت محرومیت زدایی نیز در شهرستان در دست اقدام و توسط سپاه در حال پیگیری است و در هفته بسیج از این پروژه های محرومیت زدایی پرده برداری خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین یک برنامه راهپیمایی خانوادگی عمومی در جمعه همین هفته با حضور تمامی مردم و مسئولان و همایش اقتدار بسیج همچون روال گذشته در روز پنجم آذر برگزار خواهد شد./1350/د102/ب1

منبع: فارس
ارسال نظرات