۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۰
کد خبر: ۶۲۸۰۱۱
حجت الاسلام والمسلمین ادیانی مطرح کرد؛

نقش سلطنت طلب ها و منافقین در پروژه ناامن سازی کشور

نقش سلطنت طلب ها و منافقین در پروژه ناامن سازی کشور
رییس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کشور گفت: سلطنت طلب ها، سازمان منافقین، رژیم سعودی و آمریکا به عنوان مراکز شرارت پروژه ناامن سازی در کشور را کلید زدند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا ادیانی، رییس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی امروز در جمع بسیجیان سپاه کربلا به حوادث اخیر در برخی شهر‌های کشور اشاره کرد و گفت: این توطئه و فتنه دشمن با هوشیاری و بصیرت ملت ایران خنثی شد.
 
وی، حوادث این چند روز اخیر در کشور را پیچیده‌تر از حوادث سال‌های ۷۸، ۸۸ و ۹۶ اعلام کرد و افزود: تنها در یک روز در ۱۶۵ شهر در ۲۵ استان کشور ناآرامی به وجود آمد.
 
حجت الاسلام والمسلمین ادیانی با اشاره به ایجاد ناامنی در نقاط مختلف کشور در حوادث چند روز اخیر کشور، بیان داشت: حوادث این چند روز از نظر وسعت و شدت به مراتب رادیکال تر، خشن‌تر و تا حدی متفاوت‌تر از فتنه‌های سال‌های گذشته بود.
 
رییس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کشور با بیان این که حوادث این چند روز با انگیزه‌های سیاسی در بستر اعتراضات اقتصادی شکل گرفت، خاطرنشان کرد: دشمن با سوء استفاده از فضای به وجود آمده تلاش کرد تا کشور را به سمت ناامنی و آشوب بکشاند.
 
وی، نقش غرب در برنامه ریزی و ساماندهی برای ایجاد آشوب در کشور بر اساس اسناد و اطلاعات موجود را کاملاً روشن دانست و تصریح کرد: دشمن از مدت‌ها قبل در تلاش بود با برنامه ریزی زمینه‌ای را برای ایجاد آشوب در کشور فراهم کند که تبدیل اعتراضات اقتصادی به اجتماعی و ایجاد ناامنی نیز از اهداف و برنامه‌های دشمن در این خصوص است.
 
حجت الاسلام والمسلمین ادیانی در ادامه سخنان خود با بیان این که سخنان مهم مقام معظم رهبری در همان روز‌های نخست این حوادث، آب حیاتی بر آتش فتنه اخیر دشمن بود، بیان داشت: پس از آن پیام مهم مقام معظم رهبری، مردم صف خود را از اشرار و اغتشاش گران جدا کردند و همین امر موجب خنثی شدن فتنه دشمن شد.
 
رییس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کشور با بیان این که سلطنت طلب ها، سازمان منافقین، رژیم سعودی و آمریکا به عنوان مراکز شرارت پروژه ناامن سازی در کشور را کلید زدند، گفت: این توطئه و فتنه دشمن با هوشیاری و بصیرت مردم و تلاش‌های نیرو‌های نظامی و امنیتی کشورمان خنثی و بساط فتنه جمع شد.
 
حجت الاسلام والمسلمین ادیانی با بیان این که این فتنه اخیر که موجب ایجاد برخی ناامنی‌ها در ۹۰۰ نقطه کشور شد در کمتر از ۷۲ ساعت با تلاش نیرو‌های امنیتی و انتظامی خنثی شد، افزود: نیرو‌های مسلح کشورمان با هوشیاری و بصیرت خود توانستند از این فتنه اخیر سربلند بیرون بیایند و آن را خنثی کنند./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات