۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۳
کد خبر: ۶۲۸۰۱۹

حضور دانش آموزان در مدرسه علمیه خواهران امام خمینی

حضور دانش آموزان در مدرسه علمیه خواهران امام خمینی
دانش آموزان دوره متوسطه مدرسه شاهد بهشت برای آشنایی با حوزه های علمیه در مدرسه علمیه خواهران امام خمینی(ره) حضور یافتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دانش آموزان دوره متوسطه مدرسه شاهد بهشت با حضور در مدرسه علمیه خواهران امام خمینی(ره) با مسؤولان و طلاب این حوزه دیدار و گفت‌وگو کردند.

سرکار خانم فاضله، افتخار اصغری مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) در حاشیه این بازدید، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، این دیدار و حضور را در راستای آشنایی بیشتر دانش آموزان و نحوه تحصیل در مدارس علمیه بیان کرد و گفت: مدرسه علمیه امام خمینی(ره) تعامل خوبی با مدارس آموزش و پرورش منطقه دارد.

وی افزود: بر همین اساس مدرسه علمیه امام خمینی(ره) در طول سال تحصیلی با اعزام مبلغات به مدارس دخترانه و یا با دعوت از مسؤولان و دانش آموزان تلاش می کند معرف مدارس علمیه و عملکرد آنان در جامعه باشد.

اصغری طلبگی را موهبت الهی دانست و اظهار داشت: زمانی که طلبه گام در وادی طلبگی می گذارد در اصل در زمره سربازان امام زمان(عج) قرار می گیرد از این رو طلبگی بسیار ارزشمند است.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) مهمترین وظیفه طلاب را اقامه دین و ترویج ارزش های الهی بیان کرد و گفت: طلبه در دوران طلبگی در کنار تحصیل علوم دینی نباید از تهذیب نفس غفلت کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: طلاب با عمل و رفتار خودشان می توانند مبلغ حوزه های علمیه باشند تا مردم جامعه بیشتر با حوزه ها آشنا شوند./813/پ310/ب1

حضور بهشتیان در مدرسه علمیه خواهران امام خمینی

حضور بهشتیان در مدرسه علمیه خواهران امام خمینی

حضور بهشتیان در مدرسه علمیه خواهران امام خمینی

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات