۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۵
کد خبر: ۶۲۸۰۹۴

باز زخم از نابرادر خورده‌ایم

باز زخم از نابرادر خورده‌ایم
اصلاح‌طلبان بدخیم سر در آخور دشمن دارند و ولایت جرج سوروس را به ولایت فقیه ترجیح می‌دهند. مطالبات شرورانه و شریرانه دارند و هیچ‌گاه دلشان با نظام و امام و مردم صاف نبوده است.

به گزارش خبرگزاري رسا، «محمدکاظم انبارلویی» در واکنش به بیانیه اخیر جمعی از اصلاح طلبان، نوشت:

قبلا گفته بودم اصلاح‌طلبان را دو جماعت تشکیل می‌دهند:

1-اصلاح‌طلبان بدخیم
2-اصلاح‌طلبان خوش خیم
اصلاح‌طلبان خوش خیم با مردم، نظام، قانون اساسی و رأی مردم سازگارند. دامن آنها به آشوب و فتنه انگیزی و قشون کشی خیابانی آلوده نیست.

آنها دغدغه حل مشکلات کشور را دارند و به ولایت فقیه معتقدند و ولایت کفار، منافقین و مشرکین را پذیرا نیستند. اما اصلاح‌طلبان بدخیم سردر آخور دشمن دارند و ولایت جرج سوروس را به ولایت فقیه ترجیح می دهند. مطالبات شرورانه و شریرانه دارند و هیچ‌گاه دلشان با نظام و امام و مردم صاف نبوده است.

همانها که شهید اسدالله لاجوردی از آنان به عنوان منافقین جدید یاد می کند. همین جماعت در ایام فتنه 88 به پارلمان اروپا و کنگره آمریکا رفتند و خواستار تشدید تحریم ها شدند. اخیرا بیانیه ای با امضای 77 نفر از همین اصلاح طلبان بدخیم صادر شده که همزبانی خود را با پمپئو و بیانیه کاخ سفید بی محابا اعلام کرده اند که چند نکته در این بیانیه قابل تأمل است:

1-در این بیانیه از اشرار و کسانی که به اموال عمومی و مردم آسیب زده اند و حتی به مساجد هم رحم نکرده و قرآن سوزی راه انداختند با عبارت «مردم» و «آسیب دیدگان اعتراضات» یاد شده است. آیا واقعا کسانی که در دو سه روز اول هفته گذشته دست به آشوب و فتنه گری زدند، مردم بودند؟حداقل در 7 استان و شهرهای آن هیچ آشوب و اعتراضی دیده نشد. نه بانکی آتش‌زده شد و نه پمپ بنزینی آسیب دید و نه به مسجد و محراب حمله شد و نه ... آیا در این استان‌ها و شهرها بنزین گران نشده بود، آیا در این استان‌ها مردم به گرانی بنزین معترض نبودند، چرا هیچ اتفاق شرورانه در این شهرها رخ نداد. آیا درک مردم از گرانی و تورم و.... در این شهرها از دیگر شهرهای دچار آشوب پایین تر بود. این سؤالی است که امضا‌کنندگان بیانیه یا نمی توانند به آن پاسخ دهند و یا از پاسخ به آن فرار می کنند! 

2- در این حوادث شماری از هموطنان ما توسط همین اشرار شهید شدند و شماری از نیروهای انتظامی و حافظان امنیت مردم با قمه و گلوله سلاخی شدند، در این بیانیه هیچ یادی از آنها نشده است! در عوض نوشته شده: «شلیک بی محابای تفنگی که از محل بیت المال برای دفاع از مردم فراهم شده به سوی شهروندان عادی و غیرمسلح که به خیابان‌ها آمده بودند جنایتی است که نباید در تعقیب عاملان و آمران آن تعلل کنند»

کدام شلیک، کدام مردم، کدام شهروند عادی و غیرمسلح و... آنها از چه سخن می گویند. از دستگیرشدگان آشوب‌ها مقادیر زیادی سلاح، وسایل ارتباطی پیچیده، بمب های آتش‌زا و وسایل پیچیده جاسوسی و ... گرفته‌اند! این‌ها آیا از نظر امضاکنندگان بیانیه، مردم هستند؟! و حافظان امنیت مردم که برای کنترل اوضاع از جان مایه گذاشتند و نگذاشتند آسیب های وارده بیشتر شود، متهم اصلی آشوب‌ها معرفی شوند؟!

بالاخره در این فتنه و آشوب امضاکنندگان بیانیه بگویند طرف آمریکا و رژیم صهیونیستی و سرویس‌های امنیتی آنها و نیز منافقین و سلطنت طلب‌ها و ... هستند یا طرف مردم!

خشونت‌های اعمال شده از سوی اشرار بوده است. حافظان امنیت و مردمی که با نیروهای انتظامی در خاموش کردن آتش فتنه همکاری کردند در برابر خشونت سازمان یافته ایستادند. اگر اینهایی که آشوب کردند مردم معترض بودند چرا ظرف دو روز که لیدرهای آشوب را گرفتند و ارتباطات آنها را از طریق قطع اینترنت قطع کردند، فتنه خاموش شد.

مسدود شدن برخی از شاهراه‌ها و مبادی ورودی و خروجی شهرها براساس دستگیری‌ها، مربوط به چند عضو فرقه منحله کومله و دیگر گروه‌های محارب بوده که با دستگیری‌هایی در این سطح مشکل خیلی سریع حل شد. 

آیا گروه‌های محارب جزء مردم هستند و امضا‌کنندگان بیانیه برای آنها حق اعتراض و حتی حق شلیک به سوی مردم و حافظان امنیت قائل هستند؟ آیا از نظر امضا کنندگان، مردم و حافظان امنیت حتی اجازه دفاع از خودشان را هم ندارند؟ و اگر دفاع کردند دستگاه قضا نباید در تعقیب آنها تعلل کند! این جماعت از کدام دستگاه قضا و از چه مملکتی سخن می گویند؟

در بیانیه تأکید شده است؛« ایستادن در برابر مردم عاصی، پذیرفتنی نیست.»

آنها از کدام مردم عاصی یاد می کنند. آیا همین مردمی که 60 میلیون نفر از آنها در مرحله اول و دوم و سوم این طرح، منابع حاصل از عواید گران شدن بنزین به حساب آنها واریز شده، می‌آیند بانک و پمپ بنزین و مسجد و قرآن آتش بزنند و هزینه همین آتش سوزی را از جیب خود پرداخت کنند یا این فجایع و جنایت ها مال همان هایی است که بیانیه نویسان شرورانه از آنها دفاع می کنند!

این مردم عاصی که در بیانیه از آن یاد شده چه کسانی هستند؟ همانها که با تفنگ، دوربین های کنترل ترافیک را می زدند تا شناخته نشوند. مردم عاصی مگر قرآن و مسجد آتش می زنند؟ اگر آشوب طلبان مردم بودند، پس نام میلیون‌ها نفر از مردمی که در مراکز استان‌ها و شهرها در این چند روز اخیر به خیابان‌ها آمدند و آشوبگران و فتنه گران را محکوم کردند چه می‌توان گذاشت؟

3- در بیانیه آمده است؛ «مسئولان به خواست مردم احترام بگذارند و با عادی سازی  روابط خارجی بساط تحریم ها را جمع کنند»آیا خواست مردم عادی سازی روابط خارجی است! جمهوری اسلامی ایران با همه کشورهای جهان روابط عادی دارد فقط با دو کشور رابطه ندارد. یکی آمریکاست که کاخ سفید از زمان اشغال لانه جاسوسی روابط را با تهران قطع کرد و دیگری هم رژیم صهیونیستی است که مشروعیت ندارد. نظر امضا‌کنندگان چیست؟ آمریکایی‌ها رابطه خود را با ملت ایران خصمانه اعلام کرده اند حتی پس از 6 سال مذاکره و امضای برجام نه تنها تحریم ها را بر نداشتند بلکه بر آن افزودند، آیا می‌شود رابطه عادی داشت؟ با رژیم کودک‌کش صهیونیستی هم هیچ عاقلی جز خائنان به ملت و سلطنت‌طلبان و منافقین، معتقد نیستند رابطه ای ممکن باشد. فقط باید به دوران پهلوی برگشت تا این کار ممکن شود مگر امضاکنندگان طرفدار شاه و سلطنت‌طلبان هستند؟ اگر هستند چرا صادقانه به مردم نمی گویند تا مردم تکلیف خود را با آنها مشخص کنند؟!

4- از قرار اطلاع این بیانیه را کسی نوشته است که خود و همسرش در فتنه 78 و 88 با یک واسطه به جرج سوروس متصل بوده این حقیقت را کیان تاج بخش در جریان محاکمات سال 88 صادقانه گفت، برخی از عناصری که بیانیه را امضا‌کردند از ستارگان خبری رادیو BBC هستند و در فتنه 88 نقش داشتند که به خارج فرار کردند. اما بقیه امضاکنندگان، کارنامه سیاسی شان به سیاهی این افراد نیست. آنها چرا آن را امضا کردند؟ لازم بود قبل از امضا حداقل آن را می‌خواندند که بتوانند پاسخگوی اعتراضات بحق مردم باشند. آنها نباید با بیانیه کاخ سفید و پمپئو وزیر روسیاه خارجه آمریکا همصدایی و همزبانی می‌کردند!

روایت دکتر میثم مطیعی چهارشنبه گذشته در قم، حرم مطهر حضرت معصومه (س)  از فتنه اخیر جان کلام و کلام جان را در این وادی از باب روشنگری بیان کرد. بخش‌هایی از این روایت را بدنیست با هم زمزمه کنیم.

میهن من! باز زخم از نابرادر خورده‌ای 
گرم جنگ روبه رو، از پشت خنجر خورده‌ای 
خاک میهن! باز هم جسم شهیدی سهم توست
شرحه شرحه پیکر سرو رشیدی سهم توست
کفر و ظلمت باز از صورت نقاب انداخته 
جاهلیت شعله بر جان کتاب انداخته 
در کمین بودند گرگان، فتنه در سرداشتند
خواب‌هایی دیده بودند و سر شر داشتند
صبح یک‌شنبه کلامی روی آتش آب ریخت
فتنه را دیدم که حیران و هراسان می گریخت 
تا صف مردم از این آشفتگی‌ها دور شد
اغتشاش کور برجا ماند و فتنه کور شد
با چراغ لاله اینک ره ما روشن است
راهیان صبح می دانند فردا روشن است/1360/د101/ب1

منبع: فارس
ارسال نظرات