۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۷
کد خبر: ۶۲۸۱۴۲
مدیر حوزه‌های علمیه استان قزوین:

‌مردم قزوین ‌اغتشاشگران را همراهی نکردند

‌مردم قزوین ‌اغتشاشگران را همراهی نکردند
مدیر حوزه علمیه استان قزوین با بیان اینکه ‌مردم قزوین ‌اغتشاشگران را همراهی نکردند، گفت: ملت ایران دست از آرمان‌های انقلاب اسلامی بر‌نخواهند داشت‌.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام محمدتقی سبحانی‌نیا صبح امروز در راهپیمایی باشکوه مردم قزوین که از میدان میرعماد تا میدان آزادی قزوین برگزار شد، اظهار داشت: مردم قزوین در مقابل توطئه‌های شبانه‌روزی ‌دشمنان انقلاب ایستادگی کردند و بار دیگر ثابت کردند که در مقابل این توطئه‌ها از آرمان‌های انقلاب اسلامی کوتاه نخواهند آمد.

وی خطاب به دشمنان اسلام و انقلاب افزود: به نمایندگی از مردم قزوین خطاب به دشمنان ایران اسلامی شامل آمریکا و اسرائیل و کشورهای غربی که با اقدامات فریبکارانه درصدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی هستند باید گفت که سنت الهی بر این است که امت یکپارچه را هیچ دشمنی نتواند بر هم بزند.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین عنوان کرد: وقتی امتی پشت سر رهبر و انقلاب خود ایستادگی ‌ و جانفشانی کند همانگونه که امام خمینی (ره) فرمود " پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیب نرسد" هیچ قدرتی نخواهد نتوانست به آن انقلاب آسیب بزند.

حجت‌الاسلام سبحانی‌نیا تصریح کرد: این ملت فدایی رهبر و انقلاب است و برای این انقلاب در طول این 40 سال مبارزه کرده و خون داده ‌و نمی‌توان به این راحتی به این انقلاب آسیب زد.

‌وی بیان کرد: به دشمنان توصیه می‌کنیم دست از فتنه‌گری بردارند چرا که این انقلاب‌، انقلاب مردمی است و با تمام قدرت پای آرمان خود خواهند ایستاد.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین ضمن تشکر ویژه از مردم قزوین گفت: ‌شما مردم بصیر و آگاه قزوین از روزهای نخست صف خود را از صف اغتشاشگران جدا کردید و با اغتشاشگران همراهی نداشتید ‌و این مهم افتخاری را برای مردم قزوین ثمر زد.

وی افزود: دشمنان داخلی هم بدانند که این حرکت‌های اغتشاشگران سبب رسوایی خود می‌شود چرا که این ملت از کشور نظام و رهبری دست برنخواهد داست.

حجت‌الاسلام سبحانی‌نیا با اشاره به اینکه آنچه که برعهده مسئولان به عنوان امانت الهی سپرده شده است، بیان کرد: دولتمردان و مسئولان باید با تصمیم گیری خردمندانه و عاقلانه و اجرای صحیح و کارشناسانه با لحاظ همه مصالحی که باید پیش از اجرا مترصد آن بود باید سازوکاری را فراهم کنند تا بدین وسیله مصالح امت و ملت ایران که همه جان و مال خود را هزینه نظام کرده است، تامین شود.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: اگر مسئولان کشور در تصمیم گیری خطا کنند هزینه‌های بسیار بسیار سنگینی بر این ملت تحمیل خواهد شد و اگر در اجرای آن هم کوتاهی صورت گیرد همان تصمیم درست هم ممکن است منجر به آسیب و خسارت جبران ناپذیر شود.

وی عنوان کرد: امیدواریم شاهد تصمیمات ارزشمند، نیکو و خردمندانه از سوی مسئولان باشیم تا بتوانیم در زوگاری فعلی و در آینده هم به این تصمیمات افتخار کنیم و آینده گان هم از این تصمیمات بهره‌مند شوند.

حجت‌الاسلام سبحانی نیا گفت: مردم استحقاق این را دارند که دولتمردان آنها را مانند فرزندان و خویشاوندان درجه یک خود بدانند برای رفاه آنها شب و روز نداشته باشند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات