۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۲
کد خبر: ۶۲۸۱۴۷
عضو مجمع نمایندگان کردستان:

اغتشاشات اخیر طراحی و دسیسه آمریکا، اسرائیل غاصب و فرانسه بود

اغتشاشات اخیر طراحی و دسیسه آمریکا، اسرائیل غاصب و فرانسه بود
نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس گفت: اغتشاشات اخیر طراحی و دسیسه آمریکا، اسرائیل و فرانسه بود اما این اتفاقات سبب وحدت و اتحاد بیشتر ملت ایران شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، محسن بیگلری، عضو مجمع نمایندگان کردستان در مجلس ضمن محکومیت اغتشاشات اخیر اظهار داشت: براساس قانون اساسی «اعتراض و بیان مطالبات» حق طبیعی مردم بوده اما اغتشاش و ضرر به بیت‌المال محکوم و حسابشان این افراد از مردم جداست.

نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس با بیان اینکه صف مردم از اغتشاشگران، افراد سودجو و معاندین نظام کاملاً جداست، تصریح کرد: اغتشاشات اخیر طراحی و دسیسه آمریکا، اسرائیل و فرانسه بود اما این اتفاقات سبب وحدت و اتحاد بیشتر ملت ایران شد.

وی گفت: عده‌ای اشرار در این اغتشاشات به بیت‌المال و عامه مردم ضرر رساندند که اقدام آنان کاملاً محکوم است چراکه از مطالبات مردم سوءاستفاده و موج‌سواری کردند.

بیگلری بیان کرد: خوشبختانه در اغتشاشات اخیر با هوشیاری و بصیرت مردم، تیزبینی نیروهای امنیتی و اطلاعات سپاه اغتشاشاگران شناسایی و دستگیر شده و قطعاً به سزای اعمال خود می‌رسند چراکه آنان اماکن، اموال عمومی و مال مردم را آتش زدند.

وی اظهار کرد: از دستگاه قضایی انتظار می‌رود با آشوبگران و اغتشاشگران برخورد قانونی کرده و مخلان نظم و امنیت به سزای اعمال خود برسند.

عضو مجمع نمایندگان کردستان در مجلس تاکید کرد: از دولت نیز انتظار می‌رود که برای بهبود معیشت مردم یارانه‌ها را به‌موقع واریز، از افزایش قیمت سایر کالاها جلوگیری و بر بازار نظارت جدی داشته باشد تا مردم با مشکل مواجه نشوند.

بیگلری عنوان کرد: از تمام مردم، مسئولان، نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی که آرامش و امنیت را به جامعه بازگرداندند، و اجازه سوءاستفاده به افراد فرصت‌طلب ندادند، صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات