۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷
کد خبر: ۶۲۸۲۲۳
آیت الله سعیدی:

برخی نمی خواهند قم حرم اهل بیت باشد

برخی نمی خواهند قم حرم اهل بیت باشد
امام‌جمعه قم تقویت فرهنگ حجاب و عفاف را نیازمند مشارکت همگان به ویژه علما دانست و گفت: با وجود تلاش مخالفان قم، ما تلاش کرده‌ایم تا این شهر را به جایگاه اصلی خود برسانیم.

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی در دیدار با آیت‌الله محمد یزدی رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم که در دفتر جامعه انجام شد، طی سخنانی با اشاره به تشکیل قرارگاه ۱۹ دی در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با مردم قم اظهار کرد: ایشان نسبت به وضعیت قم ابراز نگرانی کرده و خطاب به بزرگان و جوانان قم فرمودند که نباید اجازه دهیم قم از وضع انقلابی و دینی خود خارج شود.

وی اضافه کرد: به دنبال فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی به همراه جمعی از مسئولان استانی نشستی را برگزار و قرارگاه ۱۹ دی را تشکیل داده و تا به امروز ۲۶ نشست در این قرارگاه برگزار کرده‌ایم.

امام‌جمعه قم با تاکید بر اینکه قرارگاه ۱۹ دی با حضور نمایندگان دستگاه‌‌ها، نهادها و مجموعه‌های مردمی کار خود را دنبال کرده است، تصریح کرد: در پایان کار قرارگاه به محضر علما و مراجع تقلید رفته تا بتوانیم از ظرفیت همگان برای پرداختن به مطالبه رهبر معظم انقلاب اسلامی استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه برخی نمی‌خواهند قم حرم اهل‌بیت(ع) باشد، تصریح کرد: با وجود تلاش مخالفان قم، ما تلاش کرده‌ایم تا این شهر را به جایگاه اصلی خود برسانیم./1324/ج

مصطفی رستمی
ارسال نظرات