۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۶
کد خبر: ۶۲۸۳۹۹

نتانیاهو: ایران درصدد حمله موشکی به اسرائیل است

نتانیاهو: ایران درصدد حمله موشکی به اسرائیل است
نخست وزیر اسرائیل که تنها یک گام تا بازداشت توسط دادستانی این رژیم فاصله دارد در سخنان مجددا ایران را به برنامه ریزی برای حمله موشکی به این رژیم از عراق و یمن متهم کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، در پی رأی روز پنجشنبه دادستان کل رژیم صهیونیستی و مجرم شناخته شدن نخست‌وزیر این رژیم به فساد مالی، تقلب و سوء استفاده از اعتماد عمومی، بسیاری از تحلیل گران و رسانه های عربی این موضوع را پایان حیات سیاسی "بنیامین نتانیاهو" ارزیابی کردند.

در این میان هم رقبا و هم حزبی های نتانیاهو نیز جهت ربودن گوی سبقت از یکدیگر بر جسد نیمه جان نتایاهو لگد می زنند.

«بنی گانتس» رئیس حزب آبی سفید رژیم صهیونیستی شنبه‌شب گفت: نتانیاهو به دنبال شعله‌ور کردن جنگ داخلی است.

با این حال و در چنین وضعیت، نتانیاهو همچنان دست از سر ایران بر نداشته و تلاش دارد با طرح تهدید ایران، همچنان شانس بقایش در قدرت را بیازماید.

نتانیاهو حین بازدید از شمال فلسطین اشغالی همراه با «نفتالی بنت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، مدعی شد که ایران درحال برنامه‌ریزی برای انجام حملات جدید موشکی از عراق و یمن علیه اسرائیل است.

وی همچنین طی سخنانی بی‌اساس مدعی شد که می‌تواند «تایید کند» که ایران مشغول برنامه‌ریزی برای حمله در منطقه است.

نتانیاهو در ادامه سخنان بی‌اساس خود گفت: «همچنان تلاش خواهیم کرد تا اجازه ندهیم ایران عراق و یمن را تبدیل به پایگاه موشک‌های خود علیه اسرائیل کند.»

نتانیاهو گفت: «هر اقدام لازم برای جلوگیری از استقرار نظامی ایران در منطقه، از جمله فعالیت‌های لازم برای ممانعت از انتقال سلاح‌های کشنده از ایران به سوریه را انجام می‌دهیم. تعهد و آمادگی ما برای مبارزه با رژیم ایران قاطع است و تلاش می‌کنیم از دستیابی تهران به اهداف خود پیشگیری کنیم.»

نتانیاهو از ذکر جزئیات بیشتر در این زمینه خوداری کرد و تنها افزود که این روند ادامه خواهد داشت.

وی در حالی این سخنان را بیان کرد که ژنرال «مارک میلی» رئیس ستاد مشترک نیرو‌های مسلح آمریکا صبح یکشنبه برای دیدار با مقام‌های رژیم صهیونیستی وارد فلسطین اشغالی شد.

مارک میلی در اولین سفر خود به فلسطین اشغالی به عنوان عالی‌ترین مقام نظامی آمریکا وارد فلسطین اشغالی شده تا با «آویو کوخاوی» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی و دیگر مقام‌های ارشد نظامی و دفاعی این رژیم دیدار کند./1360//101/خ

ارسال نظرات