۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۶۲۸۴۳۰
مدیر مدرسه علمیه امام خمینی:

برخورد قاطعانه با عاملان آشوب های اخیر مطالبه مردمی است

برخورد قاطعانه با عاملان آشوب های اخیر مطالبه مردمی است
اصغری با بیان اینکه مسؤولان با تبعیت از رهبری مانع گرانی ها شوند، گفت: برخورد قاطعانه با عاملان آشوب های اخیر مطالبه مردمی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سرکار خانم فاضله، افتخار اصغری مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) در حاشیه اجتماع بزرگ مردم تهران در دفاع از اقتدار و امنیت کشور و محکومیت اقدامات اشرار و آشوبگران، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با محکوم کردن اقدامات آشوبگرایانه اخیر، گفت: آنچه در حاشیه قیام مردمی کشور در برابر تلاش های فتنه گران داخلی و خارجی نمایان است جدایی صف مردم از اغتشاشگران است.

وی افزود: مردم در عین حال که مطالبات به حقی از مسؤولان کشور دارند خواستار فراهم سازی شرایط مساعد زندگی و رفاهی برای آحاد جامعه هستند.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) با تاکید بر اینکه ملت ایران افرادی بصیر و آگاه هستند و به سرعت توطئه و فتنه دشمنان را تشخیص می دهند، ابراز کرد: دشمنان باید بدانند که نمی توانند خواسته به حق مردم از مسؤولان را دستخوش فریب و نیرنگ و تحریکات نابجا قرار دهند.

اصغری با اشاره به اینکه ملت ایران هیچ وحشتی در مبارزه با دشمنان نظام و انقلاب ندارند، گفت: بصیرت و آگاهی ملت بار دیگر دست اغتشاشگران را ازکشور کوتاه و آرزوی دشمنان را بر باد دادند.

وی با اشاره به اینکه ایران زادگاه شیرمردانی است که با خون خود نهال انقلاب را به درختی با ریشه های قوی ایمان و تقوا تبدیل کردند، اظهار داشت: در طول این 40 سال دشمنان هیچگاه دست از دشمنی و توطئه علیه ملت ایران برنداشتند و همواره آرزوی ضربه زدن به انقلاب را داشتند اما همیشه این آرزو بر دلهای آنها ماند و خواهد ماند.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) تاکید کرد: در این روزها علاوه بر اینکه مردم از مسؤولان درخواست اشد مجازات برای اغتشاشگران را دارند در پی احقاق حق خود نیز هستند، لازم است همه مسؤولان امر به فراهم سازی شرایط مساعد کنند.

اصغری با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب با بیانات خویش توطئه دشمنان را خنثی کردند، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب با حمایت از گرانی بنزین دراصل از قانون حمایت کردند و مسؤولان نیز موظف هستند با تبعیت از فرمایش معظم له از گرانی کالاها جلوگیری کنند./813/ت302/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات