۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۶۲۸۴۳۳
مدیر مدرسه علمیه صالحیه مطرح کرد؛

۴ آذرماه جلوه محکومیت و شکست فتنه‌های تحمیل شده بر ملت ایران

۴ آذرماه جلوه محکومیت و شکست فتنه‌های تحمیل شده بر ملت ایران
رنگرز با بیان اینکه ۴ آذرماه جلوه محکومیت و شکست تمام فتنه‌های تحمیل شده بر ملت ایران است، گفت: حضور مردم به معنای رضایت آنان از عملکرد ضعیف مسؤولان نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، اجتماع بزرگ مردم تهران در دفاع از اقتدار و امنیت کشور و محکومیت اشرار و آشوبگران امروز در میدان انقلاب برگزار شد و در حاشیه این اجتماع سرکار خانم فاضله، نرگس رنگرز مدیر مدرسه علمیه صالحیه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، حضور باشکوه مردم در این راهپیمایی را حمایت از رهبری و اوج انزجار از مستکبران بیان کرد.

مدیر مدرسه علمیه صالحیه ادامه داد: در اغتشاشات اخیر كه در كشورمان رخ داد، برخی از دشمنان انقلاب از جمله آمریكا به شادی پرداخته و از اغتشاشگران حمایت کردند.

وی با بیان اینکه دشمن در فتنه اخیر با القای ناامیدی به سرعت و شتابزده وعده دروغین پایان انقلاب را سردادند، ابراز کرد: آنان با این اقدام غیر انسانی می خواستند بگویند ملت ایران دست از نظام و انقلاب خود برداشتند در حالی که بصیرت مردم بار دیگر دشمنان را مجبور به شکست کرد.

رنگرز حضور پرشور مردم در اجتماع عظیم تهران و سایر شهرهای کشور را خط بطلانی بر آرزوهای برباد رفته دشمنان دانست و ابراز کرد: حضور با شکوه مردم در این راهپیمایی جواب دندان‌شكنی به دشمنان بخصوص آمریکا، انگلیس، اسرائیل و کشورهای مرتجع منطقه مانند عربستان است.

مدیر مدرسه علمیه صالحیه ادامه داد: مردم امروز به صحنه آمدند تا دشمنان بدانند ملت ایران امتی نیستند كه اغتشاش ایجاد كرده و امنیت عمومی را خدشه‌دار ‌كنند بلكه آنانی هستند كه امروز 4 آذرماه برای حمایت از انقلاب و نظام و ولایت فقیه  به صحنه آمدند.

وی افزود: در ضمن باید انتقاد خود را نیز در همین حضور با صدای بلند به گوش دولت و مجلس برسانیم که نسبت به اقتصاد و معیشت مردم با تدبیر و تعقل و مدیریت برنامه ریزی شده عمل کنند تا سرمایه ملی به دست مردم مستضعف و فقیر جامعه برسد.

رنگرز تاکید کرد: حضور باشکوه امروز مردم تنها در راستای حمایت از آرمان‌های نظام، رهبری و خون شهدا است؛ مردم از گرانی ها و تورم افسار گسیخته دررنج هستند  و نسبت به عملکرد دولت اعتراض دارند./813/ت302/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات