۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۸
کد خبر: ۶۲۸۴۴۱
آیت الله شب زنده دار در گفت وگو با رسا:

آیت الله میرمحمدی از نظر انقلابی، علمی و تقوایی برای همگان الگو بود

آیت الله میرمحمدی از نظر انقلابی، علمی و تقوایی برای همگان الگو بود
عضو فقهای شورای نگهبان با بیان اینکه آیت الله میرمحمدی در زمینه هایی که به حضورشان نیاز بود حضور متعهدانه داشت، گفت: ایشان در جامعه مدرسین حضور مستمر داشتند.

آیت الله محمد مهدی شب زنده دار عضو فقهای شورای نگهبان در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، به ابعاد علمی، اخلاقی و انقلابی مرحوم آیت الله میرمحمدی اشاره کرد و گفت: ایشان از لحاظ شخصیت علمی، تقوایی و انقلابی برای همگان الگو بودند.

وی با بیان اینکه مرحوم آیت الله میرمحمدی حضور متعهدانه ای در زمینه هایی که به حضورشان نیاز بود داشتند، اظهار داشت: ایشان در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم حضور مستمر داشتند و کارهایی که به عهده شان گذاشته می شد را متواضعانه و متعهدانه قبول کرده و انجام می دادند.

آیت الله شب زنده دار با تأکید بر اینکه مرحوم آیت الله میرمحمدی از شخصیت اخلاقی بسیار وارسته ای برخوردار بودند، عنوان کرد: ایشان سرمایه ای برای حوزه های علمیه بودند که متأسفانه از دست رفتند و امیدواریم خداوند متعال خلأ عدم وجود ایشان را جبران کند.

عضو فقهای شورای نگهبان همچنین به فعالیت های مرحوم آیت الله میرمحمدی در زمینه تفسیر قرآن کریم اشاره و بیان کرد: تفسیر بلاغی که ایشان آن را نگاشته اند کتابی بسیار شایسته و ارزشمند است و می توان از آن بهره های فراوانی برد، زیرا تفسیری روان، خوش بیان، آسان و با محتوا است./841/

حسین ثالث موید
ارسال نظرات