۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۶۲۸۵۷۲

عمامه گذاری ۱۳ طلبه مدرسه آل طیب اهواز

عمامه گذاری ۱۳ طلبه مدرسه آل طیب اهواز
حجت الاسلام عمرانی گفت: مراسم عمامه گذاری ۱۳ طلبه از مدرسه با حضور آیت الله موسوی جزایری و امام جمعه اهواز در مسجد چیت ساز برگزار شد.
حجت الاسلام احمد عمرانی، مدیر مدرسه علمیه آل طیب اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهار داشت: شامگاه گذشته مراسم عمامه گذاری ۱۳ طلبه از مدرسه و یک طلبه دارالعلم آیت الله بهبهانی با حضور آیت الله موسوی جزایری و حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، امام جمعه اهواز در مسجد چیت ساز برگزار شد.

مدیر مدرسه علمیه آل طیب اهواز عنوان داشت: آیت الله موسوی جزایری در این مراسم پیرامون تاریخچه مدرسه آل طیب و حوزه‌های علمیه اهواز، حوزه‌های علمیه خوزستان و اغتشاشات اخیر سخنرانی کرد ضمن اینکه توصیه‌های علمی و اخلاقی به طلاب و تبریک به خانواده هایشان محور دیگر سخنان معظم له بود.

این مقام مسؤول اضافه کرد: آیت الله موسوی جزایری، عمامه گذاری و اقدامات حوزه را یک حرکت فرهنگی برشمرد و در پایان بیان داشت که اغتشاشات با حضور بابصیرت مردم پایان یافت و بار دیگر امنیت برقرار شد، حضور همیشگی مردم ضامن امنیت و عدم وقوع هرگونه مشکل برای کشور است.

حجت الاسلام عمرانی خاطرنشان کرد: امام جمعه اهواز به عنوان دیگر سخنران مراسم به طلاب به ویژه طلاب تازه معمم شده توصیه کرد تا سحرخیزی را از دست ندهند و به قرائت قرآن کریم در سحر ملتزم شوند

وی با بیان اینکه مدرسه آل طیب از نخستین مدارس علمیه تأسیس شده در اهواز است، عنوان داشت: بنا به گفته متولی مدرسه، مدرسه آل طیب قدمت ۷۰ ساله دارد./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات