۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۴
کد خبر: ۶۲۸۷۳۹
حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی مطرح کرد؛

تقابل مردم و نظام؛ استراتژی دشمن برای براندازی جمهوری اسلامی

تقابل مردم و نظام؛ استراتژی دشمن برای براندازی جمهوری اسلامی
نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه موضع رهبر انقلاب استکبار را به شدت عصبانی کرده است، گفت: تقابل مردم و نظام استراتژی دشمن برای براندازی نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه امشب در همایش گرامیداشت هفته بسیج با عنوان «بسیجیان؛ افسران جنگ اقتصادی و جهاد خدمت رسانی» با رویکرد تبیین وقایع اخیر کشور که در سالن اجتماعات دارالشفا برگزار شد، با اشاره به اینکه طبق آیات قرآن کریم، حوادث و مصیبت ها ماهیت و حقیقت انسان ها را نشان می دهد، گفت: حوادث و ابتلاهایی که برای انقلاب پیش می آید سبب تجلی یافتن انسان های وفادار و انقلابی می شود.

وی با بیان اینکه بسیاری از افراد در جامعه به ویژه حوزویان در حوادث اخیر ولایتمداری خود را نشان دادند، ادامه داد: اگر موضع رهبر معظم انقلاب نبود ما نمی توانستیم مسیر خود و نزدیکانمان را به آسانی پیدا کنیم؛ اکثر افراد جامعه در امتحان گذشته نمره قبولی گرفتند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با اشاره به اینکه حضور حماسی مردم خطر و فتنه بزرگی را از سر کشور دور کرد، ابراز داشت: بر اساس فرمایشات رهبر انقلاب دشمن همه لشکر خود را برای مقابله با ما به میدان آورده است؛ این که خیال کنیم دشمنان دست از فتنه انگیزی بر می دارند نادرست است، زیرا دشمن لحظه ای از ضربه زدن به ما غافل نمی شود.

حوزه های علمیه باید فتنه های 4 دهه گذشته را برای روحانیون و طلاب تبیین کنند

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه امروز حوزه های علمیه باید فتنه های 4 دهه گذشته را برای روحانیون و طلاب تبیین کنند، خاطرنشان کرد: امروز دشمن در پی احیای سکولاریسم است؛ همه تلاش روشنفکری وابسته روی این قرار گرفته تا سکولاریسم را بار دیگر در ایران احیا کند، زیرا بر اساس اعترافات آمریکا، ایران سکولار حتی اگر بمب هسته ای هم داشته باشد نمی تواند برای دشمنانش خطر آفرین باشد.

وی با اشاره به اینکه مبنای فتنه های دهه 90 مردم و نظام را مقابل همدیگر قرار دادن است، اضافه کرد: دشمن در فتنه 88 سعی کرد حلقه خواص جامعه را در حوزه و دانشگاه نابود کند تا پیوند میان امام و امت را از بین ببرد، اما هنگامی که حلقه خواص جامعه از بین رفت، امام و امت مستقیماً به همدیگر وصل شدند، از این جهت دریافتند یگانه راه از پای در آوردن انقلاب اسلامی تحریک مردم انقلاب کرده است و می خواهند آنها را در مقابل نظام قرار دهند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با تأکید بر اینکه امروز دشمن می داند که اسلام را تنها به دست مسلمانان می تواند نابود کند، بیان کرد: دشمن هرگاه روی حرکت های مردمی سرمایه گذاری کرد توانست مقداری به اهداف خود دست پیدا کند؛ امروز حوزه های علمیه باید مطالعات علمی آمریکایی ها را درباره انقلاب اسلامی مطالعه کنند.

تقابل مردم و نظام؛ استراتژی دشمن برای براندازی نظام جمهوری اسلامی

نماینده ولی فقیه در سپاه با تأکید بر اینکه فصل مشترک مطالعات علمی آمریکایی ها این است که «انقلاب اسلامی از درون قابل متلاشی شدن است»، اظهار داشت: امروز دشمن می داند که جنگ سخت سبب استحکام بیشتر ایران اسلامی می شود، از همین جهت پروژه مذکور را کلید زده و همه توان خود را به کار گرفتند تا طی چند سال مردم را در مقابل انقلاب و نظام اسلامی قرار دهد.

وی دو قطبی سازی در کشور، تضعیف نهادهای رهبری، تضعیف فرهنگ دینی و بی اعتماد سازی مردم نسبت به مسؤولان را از حربه های دشمن برای ناراضی ساختن مردم دانست و مطرح کرد: دشمن قصد داشت در آستانه انتخابات موجی از اعتراضات را تشکیل دهد، اما با اشتباهات برخی مسؤولان در زمینه طرح افزایش قیمت بنزین بهانه به دست دشمن افتاد و توانست بر موج اعتراضات سوار شود.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با انتقاد از روند اجرای طرح افزایش قیمت بنزین از سوی دولت ابراز داشت: دولت باید از چند سال گذشته این طرح را اجرا می کرد، اما خواست در یک شب انقلاب کند؛ با اعتماد زدایی که برخی مسؤولان با سخنان خود در جامعه ایجاد کردند نباید در شرایط کنونی دست به انجام این طرح زده می شد.

وی با اشاره به اینکه اگر موضع رهبر معظم انقلاب نبود کشور به آشوب کشیده می شد، اضافه کرد: صبح روز یکشنبه صف معترضان از اشرار جدا شد، زیرا مردم با تبعیت از فرامین رهبری توطئه دشمن را شناسایی کرده و نقش سرباز دشمن را بازی نکردند.

تفاوت های اغتشاشات اخیر با اغتشاشات دی ماه 96

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی بیان کرد: حجم چشمگیر استفاده از سلاح گرم و سلاح های سرد خطرناک، استفاده از اوباش قداره کش، گستره تخریب اموال عمومی و حکومتی، حمله به دفاتر ائمه جمعه، پایگاه های بسیج، حوزه ها و بانک ها، حضور گسترده زنان میان سال با سلاح و با هدف تهییج و شلیک و پراکندگی و به حاشیه رفتن با جمعیت کم از جمله تفاوت های فتنه اخیر و فتنه سال 96 به شمار می رود.

نماینده ولی فقیه در سپاه با انتقاد شدید از کسانی که نامه اعتراضی در زمینه برخورد با اغتشاشگران را نوشته بودند، اظهار داشت: 77 نفری که نامه را نوشتند از اوباش اغتشاش گر پست تر هستند، زیرا غیرت دینی ندارند؛ اگر با اغتشاشگران برخورد نمی شد سلاح های پادگان ها و پایگاه ها را غارت می کردند و حوادث ناگواری رقم می خورد.

وی با بیان اینکه امروز استکبار از موضع به هنگام و حکیمانه رهبری به شدت عصبانی است، مطرح کرد: امروز بسیجیان می گویند با شهدا و امام و رهبری پیمان بسته ایم که سر می دهیم اما مرگ انقلاب را شاهد نخواهیم بود و مرگ استکبار را رقم خواهیم زد.

در نظام ولایی باید برای ولایت سرباز تولید کرد، نه سربار!

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی خطاب به حوزه های علمیه گفت: فتنه از بین رفت و دشمن نابود شد، اما یادمان نرود دشمن دست از استراتژی خود برنداشته و فتنه گری خواهد کرد؛ در نظام ولایی باید برای ولایت سرباز تولید کرد، نه سربار؛ مردم در انتخابات پیش رو دقت بیشتری داشته باشند و افراد انقلابی را به عرصه های مدیریتی بفرستند./841/پ201/ق

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 8
حسین ثالث موید
ارسال نظرات