۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۳
کد خبر: ۶۲۸۷۴۲
با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه؛

همایش «بسیجیان؛ افسران جنگ اقتصادی و جهاد خدمت رسانی» برگزار شد

همایش «بسیجیان؛ افسران جنگ اقتصادی و جهاد خدمت رسانی» برگزار شد
همایش «بسیجیان؛ افسران جنگ اقتصادی و جهاد خدمت رسانی» با رویکرد تبیین وقایع اخیر کشور با حضور حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی در قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، همایش گرامیداشت هفته بسیج با عنوان «بسیجیان؛ افسران جنگ اقتصادی و جهاد خدمت رسانی» با رویکرد تبیین وقایع اخیر کشور با حضور حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه و سردار نوحی معاون سازمان اطلاعات سپاه در سالن اجتماعات دارالشفا برگزار شد.

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام والمسلمین نبوی در ابتدای این همایش خاطرنشان کرد: باید توجه کنیم که نباید همواره نسبت به تدبیرات رهبر معظم انقلاب تردید داشته باشیم؛ با توجه به داستان حضرت خضر(ع) و حضرت موسی(ع) در می یابیم که ما باید  به ولی فقیه خود اعتماد داشته و به تدبیرات و رفتارهای حکیمانه اش ایمان بیاوریم.

رییس انجمن اساتید و نخبگان حوزه های علمیه تأکید کرد: بعد از سخنرانی رهبری همه متوجه شدند که دشمن اصل نظام را نشانه گرفته است، از این رو همگان بسیج شدند و با حضور حماسی خود فتنه دشمن را نقش بر آب کردند.

وی یادآور شد: مردم پس از سخنرانی رهبری دریافتند که موضوع تنها گرانی بنزین نیست، بلکه دشمن قصد دارد اصل حاکمیت را از مسیرش منحرف سازد، بنابراین حضور به هم رسانده و فرصت سوء استفاده را از دشمن سلب کردند.

همچنین در این برنامه سردار نوحی کارشناس مسائل سیاسی تحلیلی از حوادث اخیر و تلاش دشمنان برای ضربه به مردم و انقلاب اسلامی ارائه کرد.

استکبار از موضع به هنگام و حکیمانه رهبری به شدت عصبانی است

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی نیز در این مراسم بیان کرد: حجم چشمگیر استفاده از سلاح گرم و سلاح های سرد خطرناک، استفاده از اوباش قداره کش، گستره تخریب اموال عمومی و حکومتی، حمله به دفاتر ائمه جمعه، پایگاه های بسیج، حوزه ها و بانک ها، حضور گسترده زنان میان سال با سلاح و با هدف تهییج و شلیک و پراکندگی و به حاشیه رفتن با جمعیت کم از جمله تفاوت های فتنه اخیر و فتنه سال 96 به شمار می رود.

نماینده ولی فقیه در سپاه با انتقاد شدید از کسانی که نامه اعتراضی در زمینه برخورد با اغتشاشگران را نوشته بودند، اظهار داشت: 77 نفری که نامه را نوشتند از اوباش اغتشاش گر پست تر هستند، زیرا غیرت دینی ندارند؛ اگر با اغتشاشگران برخورد نمی شد سلاح های پادگان ها و پایگاه ها را غارت می کردند و حوادث ناگواری رقم می خورد.

وی با بیان اینکه امروز استکبار از موضع به هنگام و حکیمانه رهبری به شدت عصبانی است، مطرح کرد: امروز بسیجیان می گویند با شهدا و امام و رهبری پیمان بسته ایم که سر می دهیم اما مرگ انقلاب را شاهد نخواهیم بود، اما مرگ استکبار را رقم خواهیم زد.

گفتنی است، این همایش به همت سازمان بسیج اساتید و نخبگان حوزه های علمیه و مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم برگزار شد./841/پ202/ق

حسین ثالث موید
ارسال نظرات