۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵
کد خبر: ۶۲۸۷۶۸
ویژه طلاب و روحانیان مبلغ؛

دوره فضای مجازی و سواد رسانه‌ای در اهواز برگزار می‌شود

دوره فضای مجازی و سواد رسانه‌ای در اهواز برگزار می‌شود
کارشناس فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان از برگزاری دوره فضای مجازی ویژه طلاب خوزستان خبر داد.
حجت الاسلام صادق عبدالحسینی، کارشناس فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از برگزاری دوره فضای مجازی ویژه طلاب خوزستانی خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این دوره مهارت افزایی طلاب و روحانیان مبلغ در فضای مجازی است تا با استفاده بهتر از مهارت‌های روز دنیا تأثیر بیشتری را در این فضا بگذارند.

حجت الاسلام عبدالحسینی خاطرنشان کرد: این دوره ویژه طلاب خوزستانی است، اما با توجه به دوری مسافت بیشتر ثبت نام کنندگان این طرح از شهرستان اهواز و از ده حوزه علمیه اهواز هستند، نزدیک به ۱۵۰ نفر از طلاب این حوزه‌ها برای شرکت در دوره نام نویسی کردند.

کارشناس فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به محور‌های این دوره، بیان داشت: مهارت‌های تبلیغی در فضای مجازی از محور‌های اصلی این دوره است که در قالب آموزش‌های طراحی تصاویر، مستند سازی، موشن گرافی، ساخت نرم افزار و سواد رسانه در اختیار شرکت کنندگان قرار می‌گیرد.

حجت الاسلام عبدالحسینی گفت: برای اساتید این دوره غالبا از ظرفیت استان خوزستان استفاده کردیم و سعی داریم که برای برگزیدگان این دوره، دوره تکمیلی نیز برگزار کنیم.

کارشناس فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان، با اشاره به زمان برگزاری این دوره ابراز داشت: این دوره از ۸ آذر ماه سال جاری آغاز و در قالب کلاس‌های ۳ ساعته به مدت یک ماه برگزار می‌شود. /۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات