۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۶۲۸۸۲۰
سردار فتوحی:

بسیج سپری در مقابل تهدیدات دشمنان انقلاب است

بسیج سپری در مقابل تهدیدات دشمنان انقلاب است
بسیاری از کشورها به دنبال استفاده از تجربه‌های انقلاب اسلامی ایران و بهره‌مندی از شیوه بسیج برای مقابله با استکبار جهانی هستند.

به گزارش خبرگزاری رسا، مراسم گرامیداشت هفته بسیج با سخنرانی سردار حاج احمد فتوحی از فرماندهان جنگ تحمیلی و با حضور کارکنان مرکز خدمات صبح امروز در سالن نمازخانه این مرکز برگزار شد.

سردار فتوحی با اشاره به چهلمین سال تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان حضرت امام خمینی (ره)، گفت: به تعبیر من، بسیج معجزه امام(ره) بود.

وی با بیان این که بسیج سپری در دستان رهبر انقلاب اسلامی است، افزود: این سپر، تهدیدهای دشمنان انقلاب را به سمت خودشان منعکس می کند.

سردار فتوحی، به فرمایش رهبر معظم انقلاب اشاره و خاطرنشان کرد: حقیقتاً بسیج عامل تبدیل تهدید به فرصت است.

وی بسیج را یک پدیده جهانی دانست و تصریح کرد: بسیاری از کشورها به دنبال استفاده از تجربه‌های انقلاب اسلامی ایران و بهره‌مندی از شیوه بسیج برای مقابله با استکبار جهانی هستند.

سخنرانی این مراسم اظهار داشت: بسیج، ماحصل نفس قدسی حضرت امام خمینی (ره) است.

وی با اشاره به این که والاترین درجه ایمان و اعتقاد در عرصه جهاد است، تصریح کرد: قرآن کریم، مجاهدین را بر معاهدین امتیاز داده است.

گفتنی است، سردار احمد فتوحی در دوران جنگ تحمیلی جانشین شهید مهدی زین‌الدین در لشگر 17 علی ابن ابیطالب و جانشین فرماندهی تیپ 83 امام جعفر صادق (علیه‌السلام) بود./998/ج

میثم صدیقیان
ارسال نظرات