۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۶۲۸۹۰۱
با حضور اساتید برجسته حوزه؛

نشست علمی تخصصی بیانیه گام دوم انقلاب آغاز شد

نشست علمی تخصصی بیانیه گام دوم انقلاب آغاز شد
نشست علمی تخصصی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با حضور اساتید برجسته حوزه علمیه قم به همت خبرگزاری رسا در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نشست علمی تخصصی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی هم اکنون با حضور اساتید و صاحبنظران حوزه علمیه آغاز شده است.

حجت الاسلام محققی مدیرعامل خبرگزاری رسا در ابتدای این جلسه به تبیین اهداف برگزاری نشست علمی تخصصی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی پرداخت.

وی نقش حوزه علمیه و علما را در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب حائز اهمیت دانست و بر ضرورت ورود نخبگان حوزه علمیه به این عرصه مهم تأکید کرد.

این نشست علمی تخصصی که با حضور شماری از استادان حوزه علمیه قم همراه شده، به میزبانی خبرگزاری رسا و در سالن جلسات این رسانه حوزوی در حال برگزاری است.

در این نشست علمی اساتید حوزه علمیه قم از جمله آیت الله فقیهی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و حجج اسلام والمسلمین نیازی، سید احمد حسینی خراسانی و جواد مجتهد شبستری از اعضای مجلس خبرگان رهبری و حجت الاسلام والمسلمین سید صادق محمدی رییس انجمن اصول فقه حوزه و حجت الاسلام والمسلمین ظهیری از اساتید شاخص حوزه علمیه قم در محورهای مشخص و از پیش تعیین شده به تبیین نقطه نظرات و دیدگاه های خود درباره ابعاد مختلف این بیانیه مهم می پردازند.

گفتنی است، خبرگزاری رسا پیش از این نیز اقدام به برگزاری هم اندیشی اساتید حوزه علمیه قم درباره بیانیه گام دوم انقلاب کرده بود که بازتاب وسیعی در سطح رسانه ها و در محافل حوزوی داشت./1330/پ202/ب1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶
مرحبا بکم
الحمدلله استادان شاخصی در برنامه حضور داشتند
0
0