۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۴
کد خبر: ۶۲۹۰۸۷
امام جمعه پلدختر:

توجه به شاخصه انقلابی، لازمه انتخاب اصلح است

توجه به شاخصه انقلابی، لازمه انتخاب اصلح است
امام جمعه پلدختر بر ضرورت آگاهی مردم در انتخاب نماینده اصلح تأکید کرد و گفت: توجه به شاخصه انقلابی، لازمه انتخاب اصلح است.

حجت الاسلام سید محسن موسوی، امام جمعه پلدختر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با گرامیداشت روز مجلس و سالروز شهادت آیت‌الله سید حسن مدرس بیان داشت: شهید مدرس عالمی مجاهد، سخت کوش و ساده زیست بود و امروز الگوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید باشد.

امام جمعه پلدختر به نقش مردم در برگزاری انتخابات اشاره کرد و افزود: حضور حداکثری مردم در سایه بصیرت از اهمیت بالایی برخوردار است که نباید از آن غافل شد.

وی با اشاره به برگزاری نخستین انتخابات مجلس در گام دوم انقلاب اظهار داشت: مردم با انتخاب فرد اصلح و در سایه بصیرت و آگاهی می توانند نقش مؤثری ایفا کنند.

حجت الاسلام موسوی به اهمیت و اثرگذاری رأی مردم در برگزاری انتخابات اشاره کرد و ادامه داد: انتخاب نماینده و توجه به معیارهای انقلابی امری مهم و ضروری است.

وی بیان کرد: حضور نماینده ای انقلابی در مجلس می تواند در قانون‌گذاری و نظارت بر اجرای قوانین نقش مؤثرتری داشته باشد که باید به عنوان یک معیار مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه پلدختر در پایان بر ضرورت فراهم سازی حضور حداکثری مردم در انتخابات تأکید کرد و گفت: حضور مردم خنثی کننده توطئه های دشمنان انقلاب است./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات