۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۶۲۹۱۳۷
سردار معروفی:

استمرار فعالیت در عرصه اربعین نیازمند گفتمان‌سازی است

استمرار فعالیت در عرصه اربعین نیازمند گفتمان‌سازی است
فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: برای استمرار فعالیت در عرصه اربعین باید گفتمان‌سازی کنیم و ارتباط با موکب‌های عراقی و مردم عراق را تقویت و گسترش دهیم.

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار حسین معروفی در آیین تجلیل از خادمان و فعالان اربعین اظهارداشت: توفیق خادمی سیدالشهدا (ع) قطعا بی‌دلیل نیست، توصیه می‌کنم خادمی شما هر دلیلی که دارد، آن را حفظ کنید.

وی گفت: این حرکت اربعین مانور بزرگ مسلمین و شیعیان است و شکی نیست که باز شدن این راه ثمره بزرگ خون شهدا ماست.

فرمانده سپاه نینوای استان بیان داشت: اربعین اراده فولادین در راه حق با بصیرت نافذ و عشق بازیِ با معرفت در نهضت ماندگار عاشورا است که حقیقت دین را زنده نگه می‌دارد.

وی گفت: اربعین مصونیت جهان اسلام خواهد بود که مقدمه ظهور قلمداد می‌شود و شما خادمان اربعین بسترسازان ظهور حضرت حجت (عج) هستید.

سردار معروفی بیان داشت: به وسیله اربعین وحدت ملت ما و مردم عراق به زیبایی جلوه داده شده است و این ناامنی‌های ایران، عراق و لبنان با هدف‌گذاری دشمن شکل گرفته تا وحدت ما تحت‌الشعاع قرار بگیرد.

وی افزود: کمک به گسترش اعزام جوانان و تقویت اعزام‌ها در کنار موکب‌داری است و نباید از جوانان غافل شد. اربعین مردمی است و باید همچون دهه محرم، مردمی بماند تا ماندگاری خود را در تاریخ حفظ کند.

فرمانده سپاه نینوای استان اظهار داشت: وهابیت دشمن حقیقی اسلام ناب محمدی (ص) بوده و اینکه برادران اهل سنت ما در این استان به زیارت ائمه می‌روند خار چشم وهابیت است.

وی تأکید کرد: در گام دوم انقلاب باید روی معرفت جوانان کار کرد و یکی از بستر‌های این موضوع عرصه اربعین است.

سردار معروفی ابراز کرد: برای استمرار فعالیت در عرصه اربعین باید گفتمان‌سازی کنیم و ارتباط با موکب‌های عراقی و مردم عراق را تقویت و گسترش دهیم. خدمات‌رسانی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده اما بدون پیوست فرهنگی کار نقص پیدا می‌کند و اقدامات فرهنگی و خدمت‌رسانی تکمیل‌کننده یکدیگر است./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات