۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۱
کد خبر: ۶۲۹۲۰۳
افتخاری در جمع خبرنگاران:

کاندیدای حزب مؤتلفه در انتخابات مجلس هستم

کاندیدای حزب مؤتلفه در انتخابات مجلس هستم
نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: در انتخابات پیش‌ رو از جانب حزب موتلفه اسلامی و ذیل جناح اصولگرا حضور پیدا خواهم کرد.
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا مستقر در ستاد انتخابات کشور، لاله افتخاری عضو حزب مؤتلفه اسلامی عصر امروز دوشنبه ۱۱ آذرماه سال ۹۸ و پس از ثبت نام به عنوان کاندیدا در انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوره یازدهم در جمع خبرنگاران گفت: بنده در انتخابات پیش رو از جانب حزب مؤتلفه و ذیل جناح سیاسی اصولگرا حضور پیدا خواهم کرد.

وی گفت: نخبگان و اهالی قرآن، ایثارگران و همچنین اقشار مختلف مردم از دانشگاهیان، جامعه قرآنی نیز تاکید داشتند که با توجه به اینکه ۴ سال از این فضا دور بودیم، دوباره به مجلس برگردیم.

وی افزود: همچنین دوستان که جایگاه بالاتری داشتند، تکلیف کردند که ما وارد عرصه رقابت شویم، سربازخانه نیز برای مان تفاوتی نمی‌کند، در هرجا بتوانیم چه دانشگاه و چه مجلس و عرصه قانونگذار‌ی به نظام خدمت خواهیم کرد.

افتخاری که تجربه ۱۲ سال نمایندگی مجلس را در کارنامه خود دارد، اظهار داشت: به جرئت می‌توانم بگویم که تنها نماینده‌ای که در تهران ۱۷ دفتر و در نماز جمعه‌ها ملاقات مردمی داشت، من بودم و اگر خدا خواست و وارد مجلس شدیم، همین راه را ادامه خواهیم داد.

نماینده مردم تهران در مجلس نهم درباره هدفش برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس، گفت: هدفم خدمت و انجام وظیفه است، نماینده تهران مرتب باید کار کند، چراکه گستردگی این حوزه انتخابیه با پیچیدگی مشکلات از آلودگی هوا، ترافیک بگیرید تا ساختار ادارای غلط می طلبد که نماینده تهران به صورت شبانه روزی فعالیت کند، متاسفانه شهر تهران ساختار اداری منسجمی ندارد.

افتخاری همچنین درباره عملکرد مجلس دهم تصریح کرد: نمی‌شود به مجلس به صورت صفر و صد نگاه کرد، مصوبات و اقدامات خوبی هم داشتند، اما با توجه به اینکه بسیاری از نمایندگان از طرف دولت حمایت شده و از لیست دولت آمده بودند، استقلال رأی نداشتند.

نماینده ادوار مجلس ادامه داد: تعداد قابل توجهی از نمایندگان برای اولین بار بود که در عرصه سیاست وارد شده و به عنوان نماینده در مجلس دهم حضور داشتند، الفبای مجلس با همه جا تفاوت دارد و برخی نمایندگان برای اولین بار وارد مجلس شده اند و این باعث می‌شد، کار پختگی کمتری صورت گیرد.

وی افزود: از سوی دیگر، برخی نمایندگان از درون مجلس اهداف سازمان ملل را دنبال می‌کنند که دلسوز ما نیستند، در بحث زنان و خانواده آموزشی و علمی و مسائل بیرون از مجلس پیگیری می‌شود و این یعنی خسارت و به قهقرا رفتن.

افتخاری تاکید کرد: معتقدم آدم‌های کارآمد و آگاه باید به مجلس بروند و افرادی که می‌توانند مستقل تصمیم تخصصی و علمی بگیرند وارد مجلس شوند، امیدوارم این مجلس در فرصت باقی مانده جبران کند.

وی ادامه داد: افرادی که وارد مجلس می‌شوند خود را شهید مدرس در شورای اسلامی بدانند، شهید مدرس مدیون شهدا نبود، اما نمایندگان امروز مدیون خانواده شهدا، ایثارگران و ... هستند.

نماینده سابق مجلس درباره حضور مردم در انتخابات گفت: مردم اگر خودشان با خودشان خلوت کنند و از فضای مجازی بیرون بیایند متوجه می‌شوند که کشورشان را خودشان می‌سازند. آن‌ها بودند که هفته گذشته آمدند و از نظام حمایت کردند و آن‌ها هستند انقلاب را پیش بردند اگر پای صندوق بیایند می‌توانند اقتدار کشورشان را تضمین کنند و اگر انتخاب صالح داشته باشند می توانند آینده بهتری برای خود و فرزندانشان رقم بزنند و اگر مشکلاتی ایجاد شده به دلیل انتخاب‌هایی بوده است که مردم داشته اند. /۸۵۶/پ202/ق
ارسال نظرات