۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷
کد خبر: ۶۲۹۳۵۴
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی:

مردم انقلابی ایران در تمامی صحنه‌های جامعه حضور فعال دارند

مردم انقلابی ایران در تمامی صحنه‌های جامعه حضور فعال دارند
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: دشمنان در همه حال به دنبال ضعیف نشان دادن راهپیمایی‌های مردم‌اند و از هیچ تلاشی برای تضعیف این مهم فروکش نمی‌کنند.

به گزارش خبرگزاری رسا، طاهر بخشایی در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم ایام الله نهم دی و دهه فجر انقلاب اسلامی آذربایجان غربی اظهار داشت: راهپیمایی دوم آبان ماه در سطح استان به اندازه‌ای وسیع و چشمگیر بود که در تمامی میهن عزیزمان طنین انداز شده بود.

وی خاطر نشان کرد: دشمنان در همه حال به دنبال ضعیف نشان دادن راهپیمایی‌های مردم هستند و از هیچ تلاشی برای تضعیف این مهم فروکش نمی‌کنند ولی به کوری چشم دشمنان به ویژه دولت‌های غربی اسرائیل و آمریکا مردم در همه حال در صحنه حضور دارند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به مردمی بودن برنامه‌های انقلاب و ترس دشمنان از این مهم گفت: مهم‌ترین ترفند دشمنان برای از بین بردن اثر راهپیمایی‌ها نشان در مردمی نبودن این برنامه‌هاست.

وی با اشاره به برنامه‌های پیشنهادی نهم دی ماه تصریح کرد: مراسم محوری بزرگداشت حماسه یوم الله نهم دی در روز دوشنبه 9 دی‌ماه در محل مصلای امام خمینی (ره) ارومیه و 16 شهرستان تابعه، برگزاری گردهمایی بصیرتی با شرکت کلیه اقشار بسیج و مردم با استفاده از سخنرانان برجسته، برگزاری نشست‌های روشنفکری و بصیرت افزایی در کلیه پایگاه‌های بسیج سطح استان، تهیه و توزیع ویژه نامه از صورت تا بصیرت در مورد حماسه ماندگار 9 دی و برگزاری همایش بصیرت افزایی و تبیین حماسه نهم دی برای کلیه اساتید و دانشجویان از جمله برنامه‌ها است.

بخشایی یادآور شد: از دیگر برنامه‌ها می‌توان به برگزاری نمایشگاه عکس، برگزاری نشست هم اندیشی در خصوص تبیین بزرگداشت این مهم برای کلیه روحانیون اهل سنت، برگزاری همایش تبیین فتنه 88 در بستر جنگ نرم، استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد با موضوع فعالیت قرآنی و مذهبی به منظور بصیرت افزایی عمومی فعال سازی فضای مجازی برای پرداخت ویژه به موضوع فتنه و اغتشاشات اخیر اشاره کرد.

وی افزود: استفاده از ظرفیت سازمان فضای مجازی سراج در تبیین ابعاد فتنه، برگزاری مسابقات ورزشی در سطح استان آذربایجان غربی و فراخوان برای برگزاری تئاتر خیابانی در رابطه با موضوع در فرهنگسراها و محیط‌های عمومی به صورت خودجوش با هماهنگی شورای استان از جمله دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده است.

بصیرت مردم در 9 دی سال 88 پاسخ محکمی به تمام آشوب طلبی‌ها و فتنه‌گری‌ها بود و باعث درهم پیچیده شدن نسخه فتنه‌گران شد./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات