۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۷
کد خبر: ۶۲۹۴۲۶
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان:

آیت الله رئیسی انسانی حق شناس و علاقه مند به مردم است

آیت الله رئیسی انسانی حق شناس و علاقه مند به مردم است
آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به ویژگی‌های آیت الله رئیسی گفت: اینکه افراد پلید از انسان بیزار باشند و دشمنی کنند فضیلت برای انسان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، عصر امروز در گردهمایی اقشار و اصناف اصفهان که با حضور آیت الله رئیسی رییس قوه قضاییه در سالن کوثر اصفهان برگزار شد، با اشاره به ولادت امام حسن عسکری(ع) گفت: ایشان همواره تحت الحفظ و تحت فشار دشمن بوده اند و در روایات خویش نیز به این مسأله اشاره داشتند.

وی در ادامه افزود: امام حسن عسکری(ع) می‌فرماید هیچ عزیز ذلیل نشد مگر کسی که حق نگفت و حق را در نظر نگرفت و هیچ ذلیلی عزیز نشد مگر اینکه حق را گفت. سنگ میزان اعمال انسان در آخرت حق است، هر قدر اعمال ما حق باشد وزن خواهد داشت و میزان برای شناخت اعمال ما حق است.

آیت الله طباطبایی نژاد، با اشاره به روایتی از امام حسن عسکری(ع) تصریح کرد: اینکه نیکان افراد خوب را دوست داشته باشند فضیلتی است برای خوبان و بغض دشمنان یک فضیلت برای انسان است، اینکه دشمنان و پلیدان با انسان دشمن باشند یک فضیلت برای انسان محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم آیت الله رئیسی و همکارانشان بدانند حق انسان را عزیز می‌کند و دست برداشتن از حق ذلت به بار خواهر آورد، خداوند شاهد است که از زمان جوانی و نوجوانی از حدود سال 54 که من در خدمت جناب آقای رئیسی در قم بودم، تا به امروز ایشان از هرجهت انسانی والا، ارزشمند، مؤدب، حق بین، حق شناس، عمل کننده به حق و علاقمند به مردم است./1304/پ310/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات