۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳
کد خبر: ۶۲۹۴۷۴
امام جمعه بروجرد:

روحانیت رسالت خطیری در خدمت به مردم بر دوش دارد

روحانیت رسالت خطیری در خدمت به مردم بر دوش دارد
امام جمعه بروجرد به نقش و رسالت روحانیت در خدمت به مردم اشاره کرد و گفت: با همفکری و همدلی باید به فکر رفع مشکلات مردم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سیدعلی حسینی، امام جمعه بروجرد، صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد که در سالن همایش های جهاد کشاورزی لرستان در حال برگزاری است، گفت: پذیرفتن مسؤولیت ها فرصتی برای خدمت به مردم و رفع مشکلات است.

وی با تأکید بر ضرورت همدلی و همفکری مسؤولان برای رفع مشکلات مردم و جامعه افزود: مردم سرمایه های نظام هستند و رفع نیازها و مشکلات مردم باید در اولویت قرار بگیرد.

امام جمعه بروجرد بر ضرورت تقویت فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه به ویژه در لرستان تأکید کرد و گفت: این مهم لازمه ارتقای فرهنگ و معنویت است.

وی با بیان اینکه مسؤولان نباید نسبت به مشکلات فرهنگی بی تفاوت باشند، اظهار داشت: رشد فرهنگ لازمه توسعه و پیشرفت جامعه است.

حجت الاسلام حسینی در ادامه با بیان اینکه امروز روحانیت رسالت سنگینی در قبال مردم و جامعه بر دوش دارند، گفت: رفع مشکلات مردم، تقویت ایمان و معنویت و هدایت صحیح مردم، توجه به مسؤولیت ها از رسالت های مهم است.   

امام جمعه بروجرد با اعلام آمادگی و همکاری با نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار داشت: با همفکری ائمه جمعه، مدیران و مسؤولان می توان در رفع مشکلات مردم و استان اقداماتی ارزشمند انجام داد./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات